میرسلیم در نشست گرامیداشت روز خبرنگار:

افشای اطلاعات امنیتی و نظامی به صلاح کشور نیست

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت:ما هیچ چیز مخفی در کشور نداریم البته افشای اطلاعات امنیتی و نظامی به صلاح کشور نیست.

افشای اطلاعات امنیتی و نظامی به صلاح کشور نیستبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: دسترسی آسان به اطلاعات حق مردم است و امیدواریم همه مردم به اطلاعات دسترسی پیدا کنند که واسطه آن خبرنگاران هستند.

وی در ادامه افزود:ما هیچ چیز مخفی در کشور نداریم البته افشای اطلاعات امنیتی و نظامی به صلاح کشور نیست. همچنین ریشه کنی فقر و برخورد فساد از اولویت های کشور و حق مردم است.

میرسلیم با بیان اینکه فساد از جمله مسائلی است که در بیانات رهبری تاکید زیادی به آن شده است، گفت: برخی مسئولین عادت کرده اند نه تنها در عرصه خبرنگاری بلکه در همه عرصه ها از امکانات مالی برای جلب توجه که در شأن خبرنگاری نیست استفاده می کنند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اینکه یک انحراف باعث شروع فساد است ادامه داد: آنهایی که می خواهند مطلبی را به عنوان مسئول ارائه دهند برای تعلق خاطر خبرنگاران جذابیت مالی برای آنها ایجاد نکرده و به این واسطه به آنها توهین نکنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید سعی کنیم جامعه خبرنگاری منزه شود و ضعف های آن مرتفع شود و اگر کمک از طرف جامعه خبرنگار صورت نگیرد حق مردم احقاق نمی شود.

 

انتهای پیام/

 

افشای اطلاعات امنیتی و نظامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار