بادامکی: فولادی ها مقابل ما به دنبال جبران نتایج ضعیف خود هستند

کاپیتان تیم سیاه جامگان گفت: فولادی ها بعد از کسب نتایج ضعیف مقابل پرسپولیس و نفت تهران مقابل ما به دنبال جبران ناکامی هستند.

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار این هفته سیاه جامگان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:مقابل فولاد بازی سختی داریم زیرا این تیم طی 2هفته گذشته نتوانست بردی داشته باشد و به همین علت در جایگاه متزلزلی قرار دارد.

به طور حتم فولادی ها بعد از کسب نتایج ضعیف مقابل پرسپولیس و نفت تهران به دنبال جبران نتایج ضعیف مقابل ما هستند و طبیعتاً برای نتیجه گرفتن انگیزه دارند تا بتوانند دست پر مشهد را ترک کنند و به همین علت ما نباید این تیم را دست کم بگیریم و در برابر این تیم با تمام توان به میدان برویم تا بتوانیم با پیروزی این بازی را پشت سر بگذاریم.در ضمن بازیکنان خوبی در تیم خوزستانی وجود دارد و هر کدام از آنها جزء مهره های کار آمد برای سیروس پور موسوی محسوب می شوند.

کاپیتان تیم سیاه جامگان درباره مشکلات مالی این تیم گفت:خوشبختانه دیگر مشکل مالی در تیم وجود ندارد و همین امر باعث شده تا بازیکنان بدون دغذغه ذهنی در مسابقات با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش کنند.در مجموع این موضوع را به فال نیک می گیرم و امیدوارم حمایت های مسئولان از تیم در هفته های بعدی هم ادامه داشته باشد تا بتوانیم این روند روبه رشدمان را ادامه دهیم.در ضمن شرایط تیم ما نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و امسال آرامش در تیم وجود دارد و امیدوارم این آرامش تا پایان همراه‌مان باشد.

او درباره اینکه آیا بازیکنان این تیم همین روند رو به رشد را در بازی های بعدی هم می توانند ادامه دهند یا خیر،بیان کرد:خوشبختانه بازیکنان خوبی در تیم ما حضور دارند. ما این پتانسیل را داریم تا بتوانیم با داشتن بازیکنان جوان شگفتی های زیادی را در لیگ هفدهم خلق کنیم.

بازیکن تیم سیاه جامگان با اشاره به وضعیت نامشخص ورزشگاه امام رضا(ع) گفت:در این باره بهتر است مسئولان شهر پاسخگو باشند زیرا این موضوع از حیطه وظایف من خارج است. متاسفانه ورزشگاه ثامن در بیرون از شهر قرار دارد و این امر باعث شده تا تماشاگران کمتری برای دیدن بازی های تیم ما به ثامن بیایند و نتوانیم از حمایت هوادارانمان در هر بازی بهره مند شویم. مطمئنا اگر مشکلات ورزشگاه امام رضا حل شود هواداران بیشتری از بازی های تیم ما استقبال خواهند کرد.

بادامکی درباره عملکرد یوری چالاک مدافع تازه وارد این تیم گفت:درست است این بازیکن در بازی مقابل سپید رود رشت به دلیل عدم هماهنگی با سایر بازیکنان نتوانست تاثیر گذار باشد اما در هفته های آینده بازی های بهتری را از او شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

سیاه جامگانی ها به دنبال شکست فولاد در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار