عباسی:بازیکنان با غیرت مثال زدنی خود توانستند سپیدرودرشت را شکست دهند

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: تیم سپید رود رشت تیمی است که در استان گیلان مانند ملوان از حمایت هواداران بی شماری برخوردار است اما بازیکنان با غیرت مثال زدنی خود توانستند پیروزی دلچسبی را بدست آورند.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد پیروزی تیم سیاه جامگان مقابل سپیدرودرشت اظهار داشت:توجهی به آمار و ارقامی که وجود دارد نمی‌کنم چون می‌دانم تیم بهتر بازی بودیم و نمایش برتری داشتیم که موفق به پیروزی شدیم در ضمن این را هم باید متذکر شوم که تیم سپیدرود در بازی شب گذشته از حمایت هواداران بی شماری در ورزشگاه عضدی رشت برخوردار بود و همین مسئله باعث شد تا مقداری کار ما سخت شود اما بازیکنان با غیرت مثال زدنی خود توانستند پیروزی دلچسبی را بدست آورند.

او ادامه داد:تیم سپید رود رشت تیمی است که در استان گیلان مانند ملوان از حمایت هواداران بی شماری برخوردار است و مطمئنا این تیم در ادامه راه می تواند نتایج بهتری را کسب کند.

مالک باشگاه سیاه جامگان درمورد داوری این دیدار گفت:داور به غیر از پنالتی که به سود تیم سپید رود رشت اعلام کرد در بقیه صحنه ها توانست قضاوت منصفانه ای را انجام دهد.

عباسی در ادامه درباره عملکرد تیم سیاه جامگان اظهار داشت: تیم و جوانان خوبی در سیاه جامگان هستند که شب گذشته موفق شدند با یک فوتبال با کیفیت به سه امتیاز برسند، از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم اما باید از این به بعد با تلاش بیشتری ادامه دهیم و نباید مغرور شویم.امیدوارم این روند را در بازی های آینده هم ادامه دهیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا هواداران سیاه‌جامگان را خوشحال کنیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چرا پیروزی شان را تقدیم به امام رضا(ع) کردند،بیان کرد:همانطور که می دانید این روزها متعلق به امام رضا(ع)است و در بازی شب گذشته هم خیلی کمک مان کرد تا پیروز شویم به همین علت تصمیم گرفتیم پس از بازگشت از گیلان و رسیدن به مشهد سریعا به حرم برویم این برد ارزشمند را تقدیم به امام هشتم شیعیان کنیم.

انتهای پیام/

خوشحالی مالک باشگاه سیاه جامگان پس از پیروزی مقابل سپیدرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار