قم؛

نقدخبرنگار روشمند و همراه باارائه پیشنهاد

حسین انتظامی : نقد خبرنگاران باید خیرخواهانه، با منطق و روشمند باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حسین انتظامی در پیام تصویری خود به نشست صمیمی شهردار قم با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد،گفت: شهردار قم دارای یک شخصیت علمی است که این امر فرصتی برای استان قم است و به نظر می‌رسد همه باید تلاش کنند تا سیاست‌های ایشان در شهرداری قم به مرحله اجرا درآید.

وی عنوان کرد:با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها باید در عرصه نقد ورود کنند،  نفس انتقاد و شنیدن مسائل از سوی مدیران بسیار مهم است که باید این ظرفیت وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: با تاکید براینکه رسانه‌ها باید در انتقاد روشمند عمل کنند و انتقاد دارای منطق و همراه خیرخواهی و پیشنهاد باشد  بر این اساس می‌توان شاخصی تعیین کرد که کدام انتقاد‌ها در مسیر توسعه پایدار شهر و استان بوده است.

به گفته انتظامی، این انتقادات به اصلاح روش و توسعه یافتگی شهر براساس سیاست‌های برنامه‌ریزی شده کمک می‌کند.

در پایان این مراسم 12 تن از خبرنگاران از جمله سید سعید سیدهاشمی سرپرست خبرگزاری تسنیم به عنوان یکی از منتقدان مجموعه مدیریت شهری تقدیر شدند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران باید در بیان نقدها روشمند، با منطق، خیرخواهانه به همراه ارائه پیشنهادهایی باشد.

انتهای پیام/ح

نقد خبرنگار با منطق



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار