مشیریان مطرح کرد؛

تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با برقراری امنیت شغلی و سرمایه‌گذاری

معاونت روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد امنیت شغلی و سرمایه‌گذاری در جامعه موجب تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می‌شود.

تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با برقراری امنیت شغلی و سرمایه‌گذاریبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مشیریان معاونت روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در نشست تخصصی امنیت شغلی و سرمایه گذاری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: این نشست با تاکید مقام عالی وزارت برگزار شده تا به نقطه نظری مشترک راجع به امنیت شغلی و سرمایه گذاری دست یابیم.

وی افزود: هرچند امنیت شغلی و سرمایه گذاری نقاط متضادی با یکدیگر دارند، اما ما در این نشست به دنبال نقاط مشترک بین این دو هستیم تا با اتصال آن‌ها به یکدیگر امنیت شغلی و سرمایه گذاری را به سرمنزل مقصود برسانیم.

معاونت روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بحث امنیت شغلی در اوایل انقلاب اسلامی ایران به اخراج کارگر مربوط می شد، اما در حال حاضر ساختار قراردادها به نحوی تنظیم شده که کارگر به صورت خودکار شغل خود را از دست می‌دهد.

مشیریان تصریح کرد: امسال با عنوان سال اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، در نتیجه برای ایجاد اشتغال در کشور نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر در عرصه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار