حمله مسلحانه به کلیسایی در جنوب شرق نیجریه/ دست‌کم ۱۱ نفر جان باختند

بر اثر حمله فردی مسلح به کلیسایی در جنوب شرق نیجریه، دست‌کم یازده تن کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ای‌پی‌تی‌ان، پلیس نیجریه از کشته شدن دست‌کم ۱۱ نفر در حمله به کلیسایی در جنوب شرق نیجریه خبر داد، اما منابع غیررسمی اعلام کردند ۱۵ نفر در این حمله کشته شدند.

پلیس نیجریه روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: به دنبال حمله افراد مسلح به کلیسایی در استان آنامبرا واقع در جنوب شرقی نیجریه، دست‌کم یازده تن کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

گاربا اومار، رئیس پلیس استان آنامبرا، در نیجریه اعلام کرد: یک فرد مسلح به کلیسای کاتولیک «سنت فیلیپ» در ساعات اولیه بامداد یکشنبه حمله کرد.

این در حالی است که یکی از اعضای این کلیسا به خبرنگار شبکه تلویزیونی ای‌پی‌تی‌ان گفت: دو فرد مسلح به این کلیسا حمله کردند. وی افزود: تاکنون ۱۵ تن بر اثر این حمله، جان باخته‌اند.

شبکه تلویزیونی ای‌پی‌تی‌ان افزود: تا این لحظه، هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است. مسئولان محلی اعلام کردند که به دنبال فرد یا افراد مسلحِ عامل این جنایت می‌گردند، ولی احساس می‌کنند که از شواهد و قرائن در صحنهِ جرم چنین بر می‌آید که احتمالاً گروه (تروریستی) بوکو حرام عامل این حمله نبوده است.

انتهای پیام/

شماری کشته و زخمی در پی حمله به کلیسایی در نیجریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار