کرمان؛

همکاری 500 نفر داوطلب در طرح خادم

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بیش از 500 نفر داوطلب در طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) در سراسر استان فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  هادی فرشید معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای این طرح و لزوم اطلاع رسانی و تبلیغات در این حوزه از طریق رسانه ملی و مسئولین گفت: از ظرفيت ائمه جمعه و نماز جمعه كه يكی از عوامل مهم تأثير گذار در آگاه سازی مرم است باید در طرح ملی خادم به خوبی استفاده شود.

وی افزود : در این طرح، میزان آمادگی خانواده ها با 15 شاخص از جمله وجود کیف اضطراری در خانواده‌ها، اطلاع از نقشه اضطرار خانواده، داشتن برنامه برای رسیدگی به افراد کم‌توان، وجود فرد آموزش‌دیده در میان خانواده و آگاهی آنان نسبت به اجرای ایمنی و سازه‌ای ساختمان، سنجیده می‌ شود.

فرشید با بیان اینکه اجرای این طرح 12 مرحله دارد و داوطلبان این طرح هر ماه یک‌بار به خانه‌ها مراجعه می کنند ،گفت : در مرحله اول با پرسیدن سوالاتی سطح توانمندی خانواده را در برابر مخاطرات ارزیابی می کنند و در مراحل بعدی آموزش های لازم را به آن خانواده می دهند.

وی عنوان کرد : دیدار با مدیران و رئوسای سازمان ها، عقد تفاهم نامه با ادارات، استفاده از تبلیغات صدا و سیما ، تیزرهای تبلیغاتی وبیلبوردهای شهری،تهیه بروشورها و پیام های تبلیغاتی،اسپانسر مسابقات ورزشی ، تبلیغ روی قبوض انرژی و .... از دیگر راه های اطلاع رسانی و معرفی طرح ملی خادم در سطح استان بوده است.
انتهای پیام /ی

همکاری 500 نفر داوطلب در طرح خادم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.