کرمان؛

برگزاری اولین کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت : اولین کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مدت 2 روز در محل جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شد.

برگزاری اولین کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در کرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، رضا فلاح گفت : یکی از اهداف جمعیت هلال احمر در حوزه زندگی و سلامت انسان ها، افزایش خودایمنی، تربیت و آموزش جوانان، تغییر نگرش و تقویت مهارت های زندگی آنان است.

وی با اشاره به تفاهم نامه تنظیم شده با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص برگزاری این کارگاه افزود: اعضای سازمان جوانان بعد از دریافت گواهینامه به عنوان مربی و کادر متخصص در بحث پیشگیری از اعتیاد در خانواده شروع به کار می کنند .

فلاح گفت : طرح ملی پيمان یا همان پيشگيري موثر از اعتياد در جهت تامين نشاط اجتماعي توسط سازمان جوانان جمعيت هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران با همكاري ستاد مبارزه با موادمخدر رياست جمهوري برگزار شده است.

وی افزود : خوشبختانه استان کرمان با توجه به سهیه اعلام شده از سوی سازمان جوانان در خصوص آموزش و توانمند سازی 2 هزار و 500 نفر در قالب 350 تیم هفت نفره با آموزش و توانمندسازی 3 هزار و 57 نفر در قالب 428 تیم به سرپرستی 60 نفر سرگروه با تعداد 557 نفر مازاد بر سهمیه تخصیصی حائز به کسب رتبه اول در کشور شدیم.

فلاح با اشاره به اهداف جمعیت در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی خطاب به اعضای شرکت کننده در این کارگاه 2 روزه گفت: به عنوان یک وظیفه ذاتی از ورود این معضل اجتماعی به درون خانواده ها جلوگیری کنید.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.