فرمانده انتظامی استان؛

نقش رسانه‌ها در تامین محیط اجتماعی امن بسیار مهم و تاثیرگذار است

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: نقش رسانه‌ها در تامین محیط اجتماعی امن بسیار مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی،فرمانده انتظامی استان اردبیل در مراسم تجلیل از خبرنگاران در گرامیداشت روز خبرنگار در اردبیل با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار به تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی با رسانه‌های استان اشاره کرد و گفت: هر چند در فضای مجازی شاهد برخی طرح مسائل حاشیه‌ای و غبارآلود هستیم اما بسیاری از رسانه‌های استان همراه ما هستند .

وی گفت: هر چند برخی از اخبار کذب، اعتماد مردم را نیز از بین می‌برد اما خوشحال هستیم که نقش رسانه‌ها در تامین محیط اجتماعی امن بسیار مهم و تاثیرگذار است و در این زمینه ما معتقدیم هر چقدر تعامل و ارتباط بیشتر و بهتر و به شکل شفاف باشد بسیاری از آسیب‌ها از بین خواهد رفت .

فرمانده انتظامی استان اردبیل عنوان کرد: اصلا شایسته نیست که امر اطلاع‌رسانی در فضایی رخ بدهد که امنیت جامعه و آرامش را به هم ریخته و ملتهب کند بلکه در این حوزه قطعا پلیس به عنوان تامین کننده نظم و امنیت و رسانه‌ها نیز در تنویر افکار عمومی باید تعامل و همکاری خوبی را داشته باشند .

عبدی افزود: امنیت در بستر توسعه نقش بی‌بدیلی را دارد و هر چقدر رسانه‌ با پلیس در تعامل باشند قطعا در ارتقای این امنیت نقش بسزایی خواهد داشت .

وی تصریح کرد: ما در استان اردبیل سعی می‌کنیم تا احساس امنیت را با تلاش و همکاری خوب رسانه‌ها ارتقا دهیم  و در این زمینه آنچه که مهم به نظر می‌رسد اینکه بدون تعامل با خبرنگاران و اهالی رسانه اهداف ما در تامین امنیت دست یافتنی نخواهد بود .

در این مراسم از تعدادی از خبرنگاران عرصه اطلاع‌رسانی در استان اردبیل در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار تجلیل شد .

انتهای پیام/ح

به تعامل با رسانه‌ها اعتقاد راسخ داریم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.