کرمانشاه؛

ساماندهی 302دانش آموز اتباع خارجی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از روندمطلوب ساماندهی دانش آموزان اتباع خارجی در دو سال اخیر در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه توانسته است با تعامل و همکاری هم جانبه و حضور مستمر در جلسات با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه، نسبت به ساماندهی 302 نفر دانش آموز در دوره ابتدایی و متوسطه اقدام کند.

محبی  با بیان اینکه بیشترین اتباع از کشور همسایه عراق بوده زیرا ساماندهی دانش آموزان دیگر کشورها بر عهده این استان نیست ادامه داد:آموزش و پرورش استان با برنامه ریزی و تشکیل کارگروه هایی در سطح استان طبق شیوه نامه و دستورالعمل های مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش سعی کرده است اطلاعات این دانش آموزان را طبق مدارک اقامت معتبری که دارای شناسه ویژه است در سامانه سناد ثبت نماید.

وی افزود: کلیه  شرایط و تسهیلاتی که برای دانش آموزان ایرانی در نظر گرفته شده است در مورد دانش آموزان اتباع خارجی نیز رعایت می شود و برنامه ریزی لازم در خصوص ثبت نام افراد واجب التعلیم فاقد مدارک هویت مطابق دستورالعمل فراهم شده است.

انتهای پیام/ز

ساماندهی دانش آموزان اتباع خارجی در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار