سرمربی اسبق تيم ملی فوتبال نونهالان ايران:

سرمربیگری تیم ملی به من پیشنهاد شده است

شریفی گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی جوانان با من صحبت هایی کرده اند.

حیدر شریفی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد جدایی اش از تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: به دلیل مشکلات خانوادگی تصمیم گرفتم از این تیم خوزستانی جدا شوم. از همکاری مسئولان باشگاه فولاد و پورموسوی ممنون هستم، قسمت نشد که در کنار این مجموعه باشم و انشاالله در آینده این همکاری اتفاق بیفتد.

او ادامه داد:دوست داشتم در جای دیگری هم  مربیگری را تجربه کنم و به همین علت احساس کردم که نیاز است به جای حضور در تیم های باشگاهی در رده های سنی هم شانسم را‌ آزمایش کنم.در  این چند وقت اخیر صحبت هایی از طرف مسئولان با من صورت گرفته است تا به عنوان سرمربی در تیم ملی جوانان فعالیت کنم.

شریفی در ادامه درباره اینکه آیا جزء گزینه های سرمربیگیری تیم ملی جوانان محسوب می شود یا خیر،گفت: باید بگویم جزء گزینه ها می توانم باشم چرا که قبلا سابقه حضور در تیم های ملی پایه را تجربه کرده ام و باید این مطلب را هم عنوان کنم بیشتر بازیکنان تیم ملی نوجوانان که توانست با عباس چمنیان  به جام جهانی صعود کند، دست رنج زحمات من هستند.

سرمربی اسبق تیم ملی نونهالان در پایان  گفت:از طرف مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت هایی با من انجام شده تا به عنوان سرمربی جوانان کارم را آغاز کنم البته این امر بستگی به نظر کمیته فنی دارد که حاضر می شوند این مسئولیت مهم را به من بسپارند یا خیر.در ضمن مسئولان فدراسیون خیلی تمایل داشتند تا مانند گذشته در رده های سنی نونهالان فعالیت کنم اما خودم چندان راغب به این امر نبودم.در صورتی که سرمربی تیم ملی جوانان شوم قراردادی یک ساله با من به امضاء خواهند رساند.

انتهای پیام/

ابراز امیدواری شریفی به قبول سرمربیگری تیم ملی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار