برانکو: بازیکنان نشان دادند ترسی از کسی ندارند/ منصوریان را سر موقع خود شکست می دهم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم نشان دادند که ترسی از کسی ندارند و با کار تیمی توانستیم تراکتورسازی را شکست بدهیم.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: بازی با تراکتورسازی نخستین دربی بزرگ ما بود. می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت اما بازیکنان اعتماد به نفس ، ثبات و اراده خود را نشان دادند و در نهایت هم  این بازی را پیروز شدیم. 

اشتباه شجاع خللی بر کار تیمی وارد نکرد

او ادامه داد: بازیکنان نشان دادند که ترسی از کسی ندارند و اشتباه شجاع خلیل زاده هم خللی ایجاد نکرد و کار تیمی منجر به پیروزی مقابل تراکتورسازی شد. به هر حال استحقاق برد برابر تراکتورسازی را داشتیم چرا که از لحاظ فنی بهتر از حریف خود بودیم. این موضوع طبیعی بود که تراکتورسازی زمانی را در اختیار داشت و در وقت اضافه هم دو موقعیت خطرناک گلزنی هم ایجاد کرد. به هر حال برد باارزشی را کسب کردیم. 

به دیدار کودکان بی سرپرست رفتم 

برانکو درباره بازدید از موسسه کودکان  بی سرپرست بیان کرد: ما به دعوت یک روحانی خوش اخلاق معروف به بابا مجید  به  موسسه  کودکان بی سرپرست  ررفتیم و از کودکان بی سرپرست دیدن کردیم. مسئولان این موسسه افراد خوبی بودند و حتی اموال خود را وقف بچه ها کرده بودند. 

کاری به پرونده ژوزه ندارم 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پرونده ژوزه بر روی نتایج این تیم تاثیر می گذارد یا نه! بیان کرد: این سئوالات را از من نپرسید . من برانکو ایوانکوویچ هستم و کاری به این مسائل ندارم. 

نفت تهران تغییرات زیادی کرده است 

او درباره بازی با نفت تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: نفت تهران  نسبت به قبل خیلی تغییر کرده است  و درخشان و خورشیدی تیم خوبی را تشکیل دادند و استارت خوبی هم در لیگ هفدهم داشتند. ما به بازی گذشته فکر نمی کنیم و بازی جدید و متفاوتی پیش رو داریم و کارمان سخت است. 

 برانکو درباره اینکه یک خبرنگار در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی باعث ناراحتی اش شده است، بیان کرد: این موضوع طبیعی است آنها هوادار تراکتورسازی بودند و دوست دارند که تیمشان برنده شود . براین اساس به این موضوع منفی نگاه نمی کنم. همه جای دنیا این مسائل وجود دارد . 

 می ترسم ربیع خواه به بازی بعدی نرسد 

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت احمدزاده، ماهینی و ربیع خواه تصریح کرد: آنها مصدومیت مختصری دارند و وضعیت آنها تا دو روز دیگر مشخص می شود. می ترسم که ربیع خواه به بازی هفته بعد نرسد. خوشبختانه سید جلال حسینی به صورت کامل تمرین می کند و آماده بازی شده است. فرشاد احمد زاده هم  یک  ضرب دیدگی کوچک دارد که باید بینیم دو روز آینده وضعیتش  به چه صورت می شود. 

بیش از 80 درصد امتیازات را جمع کردیم 

او درباره امتیازاتی که تاکنون کسب کرده است، بیان کرد: اعتراف می کنم که خیلی این آمار را حساب نمی کنم و هدف اصلی تیمم برد حداکثری در بازیها است. خوشحالم که بیش از 80 درصد از امتیازات را جمع کردیم. 

منصوریان هم  آرام آرام شکست می دهم 

 سرمربی پرسپولیس در پایان درباره اینکه طلسم پیروز نشدن برابر گل محمدی را شکست دادید و آیا می توانید رکورد منصوریان هم بشکنید، خاطر نشان کرد: من که مقابل آنها بازی نمی کنم تا رکوردشان را بشکنم. بازیکنان  پیروز شدند و آنها بیشترین سهم را دارند. به هر حال آرام آرام هم منصوریان را شکست می دهم. 

انتهای پیام/ 

اظهارات برانکو درباره مصدومان پرسپولیس  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار