مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی؛

دشمنان نگرانِ چشم هایِ بیدار مرزبانان غیور کشور هستند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در جلسه مشترک با عوامل فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی گفت:دشمنان نگرانِ چشم هایِ بیدار مرزبانان غیور کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مسعود مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به این که مرزبانان  پاسبان مرز‌های کشور و  حریم ولایت هستند گفت: رسانه ملی افتخار می‌کند که دستاورد‌های عوامل مرزبانی آذربایجان غربی را پوشش می‌دهد.


مجرد افزود: انعکاس دستاورد‌های مرزبانان عزیز موضوعی است که رسانه ملی در دستور کار خود دارد.


وی ادامه داد: فعالیت‌هایی که مرزبانان عزیز انجام می‌دهد بسیار سخت و ارزشمند است و این مهم می‌طلبد تا مردم از این اقدامات مهم مطلع شوند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی اضافه کرد: دشمنان نگرانِ چشم هایِ بیدار مرزبانان غیور کشور هستند و این نعمتی بزرگ برای کشور است، چرا که مرزبانی نمی‌گذارد نا امنی به داخل کشور سرایت کند.


فرمانده مرزبانی استان نیز در این دیدار با بیان این که آذربایجان غربی ۹۷۶ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور ترکیه، نخجوان و عراق دارد گفت: بحمدا... با همت و تلاش مرزبانان غیور استان و نیرو‌های سپاه پاسداران امنیت کامل در مرز‌های استان برقرار است.


سردار رشیدی افزود: برای برقراری امنیت کامل تمام مرز‌های ما مجهز به سیستم‌های الکترونیکی است که در کشف محموله‌های مختلف قاچاق کمک بسزایی می‌کند.


وی با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا و مقابله با اشرار از جمله مهمترین وظایف مرزبانی استان است ادامه داد: استکبار جهانی سعی دارد که بر علیه ایران اسلامی اقداماتی انجام دهد که بحمدا.. با هوشیاری نیرو‌های مستقر در مرز امنیت کامل در مرز‌های استان برقرار است.

انتهای پیام/م

 

پوشش دستاوردهای مرزبانی، افتخار رسانه ملی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.