شیراز؛

میزبانی ورزشگاه حافظیه از دیدار‌های خانگی فجر سپاسی و برق جدید

رئیس هیات فوتبال فارس از برگزاری دیدار‌های خانگی فجر و برق در ورزشگاه حافظیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامعلی هنرپیشه در خصوص مخالفت سازمان لیگ با برگزاری دیدار تیم‌های فجرسپاسی و برق جدید فارس در ورزشگاه حافظیه و امکان برگزاری دیدار‌های خانگی این تیم‌ها در خارج از شهر شیراز گفت: زمین ورزشگاه حافظیه مشکل داشت که برطرف شده است و من ۳ هفته پیش، از سازمان لیگ درخواست کردم تا از ورزشگاه بازدید کنند.

رئیس هیات فوتبال فارس افزود: ابتدا تیم‌ها درخواست دادند بازی‌های آن‌ها در ورزشگاه دستغیب برگزار شود، اما سازمان لیگ اعلام کرد این ورزشگاه شرایط برگزاری دیدار‌های لیگ دسته اول را ندارد بنابراین بعد از آن ورزشگاه حافظیه مدنظر است که آنجا هم چمنش شرایط خوبی نداشت، اما با کار‌هایی که انجام شده به حدی رسیده که بازی‌ها در آن ورزشگاه برگزار شود.

هنرپیشه تصریح کرد: به احتمال زیاد مسئولان سازمان لیگ مجدد به ورزشگاه حافظیه می‌آیند و دوباره از چمن ورزشگاه بازدید می‌کنند و شرایط را با ۳ هفته گذشته مقایسه خواهند کرد.

وی ادامه داد: شرایط مهیا است و مشکلی برای میزبانی تیم‌های شیرازی در ورزشگاه حافظیه نیست، ضمن اینکه تیم‌های شیرازی فقط قرار است ۲ یا ۳ ماه در این ورزشگاه بازی کنند و بعد از آن ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس آماده و بازی این ۲ تیم به آنجا منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ن

برگزاری دیدار تیم‌های فجرسپاسی و برق جدید فارس در ورزشگاه حافظیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار