شیراز؛

فجر شهید سپاسی آماده حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور

با نزدیک شدن به آغاز مسابقات دسته یک فوتبال کشور زردپوشان شیرازی خود را مهیای حضور در این رقابت‌ها کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در فصل قبل شرایط نابسامانی را پشت سر گذاشت و در هفته پایانی و شکست آلومینیوم اراک در رقابت‌های  لیگ دسته یک فوتبال کشور ماندنی شد برای فصل ٩٧-٩٦ شرایط متفاوتی را پشت سر می‌گذارد.

تیم فجر سپاسی با آغاز زودهنگام تمرینات پیش فصل و حضور فعال در بازار نقل و انتقالات عزم خود را برای حضوری پرقدرت در لیگ دسته یک جزم کردند.

باشگاه فجر در ابتدا سکان تیم خود را به دستان علی اصغر کلانتری سپرد مربی که هواداران فوتبال دوست شیرازی خاطرات خوبی را با وی دارند.

در گام دوم تیم فجر شهید سپاسی با حفظ شاکله اصلی خود و جذب بازیکنان با کیفیتی همچون امین شجاعیان (نساجی مازندران)، محمد مهدی نظری (نساجی مازندران - پیکان - استقلال تهران)، سعید قائدی فر (سپاهان اصفهان)، سروش سعیدی (فولاد خوزستان)، علی دغاغله (استقلال خوزستان)، پیمان سلمانی (ذوب آهن اصفهان)، مهدی دغاغله (سایپا - پرسپولیس)، سید جلال عبدی (سپاهان اصفهان) و تمدید قرار بازیکنانی همون علی فتحیان، حمید جوکار و شاهین نجات موفق ظاهر شد و خود را بعنوان یک مدعی در این فصل از لیگ دسته یک فوتبال کشور نشان می‌دهد.

در مراسمی از پیراهن زردپوشان شهید سپاسی دراین فصل از رقابت‌ها رونمایی شد و فجری‌ها حال به فکر کسب ٣ امتیاز دیدار با بادران تهران هستند.

هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه ١٦ مردادماه آغاز می‌شود و فجری‌ها از ساعت ١٨ به میزبانی ورزشگاه حافظیه رودرروی تیم بادران تهران قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، رقابت‌های دسته یک فوتبال کشور در فصل ٩٧-٩٦ با حضور ١٨ تیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

حضور فجر شهید سپاسی در لیگ دسته یک فوتبال کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار