مشکلات فرهنگی و اجتماعی محله‌های مختلف سمنان برطرف می‌شود

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: مشکلات فرهنگی و اجتماعی محله‌های مختلف در سراسر استان سمنان برطرف می‌شود.

مشکلات فرهنگی و اجتماعی محله‌های مختلف سمنان برطرف می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در جلسه بررسی مشکلات طرح محله‌ اسلامی اظهار داشت: محله اسلامی طرحی برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی در محله‌های مختلف سراسر استان سمنان است.

وی با بیان اینکه مردم نقش مؤثری در پیشبرد اهداف این طرح دارند افزود: اهالی که در یک منطقه سکونت دارند می‌توانند باهمت و پشتکار درصدد برطرف کردن مشکلات محله خود برآیند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه مدیریت جهادی بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی را در جامعه از بین می‌برد افزود: دولت نیز نسبت به اقدامات مطالبه‌گری بسیجیان در راستای اجرای این طرح کمک شایانی انجام داده است.

مرتضی عبداللهی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: این طرح از سال 94 در محله‌های استان سمنان در حال اجراست و باید برای توسعه و گسترش آن در سراسر استان اقدامی ویژه انجام داد.

وی با بیان اینکه در ابتدا 4 محله این شهرستان در طرح محله اسلامی سامان‌دهی شد افزود: اکنون بالغ‌بر 10 محله در این طرح سامان‌دهی شدند که برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آینده این محله‌ها خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان سمنان تصریح کرد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کارگاه‌های تولیدی کوچک، مبارزه با اعتیاد و اجرای برنامه‌های فرهنگی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

وی ابراز داشت: محله اسلامی سرداران شهید سمنان تاکنون در تمام شاخص‌های ارزیابی این طرح امتیازات خوبی را کسب کرده است. در راستای اجرای این طرح خانه‌های مخروبه که مأمن خوبی برای بسیاری از معتادان بود نیز سامان‌دهی شده است.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان  در جلسه بررسی مشکلات طرح محله‌ اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.