سرمربی تیم ملی وزنه برداری:

وزنه برداران در رکورد گیری فراتر از حد انتظار ظاهر شدند/ عملکرد سلیمی رضایت بخش است

محسن بیرانوند گفت: ملی پوشان وزنه برداری در رکورد گیری های اردوی ورزقان فراتر از حد انتظار ظاهر شدند.

محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران در ورزقان اظهار داشت:  رکوردگیری وزنه برداران روز چهارشنبه انجام شد و  خوشبختانه بیشتر آنها توانستند فراتر از حد انتظار ظاهر شوند. اردوی ورزقان در رشد  وزنه برداران تاثیر گذار بود و به همین دلیل  از مسئولان استان آذربایجان شرقی به دلیل فراهم کردن امکانات لازم نهایت تشکر را می کنم. 

او ادامه داد: امیدوارم با کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات جهانی وزنه آناهیوم و بازی های داخل سالن ترکمنستان بتوانیم موجبات خشنودی هموطنانمان را فراهم بیاوریم.

بیرانوند درباره اینکه آیا مرحله بعدی هم با همین نفرات شروع می شود یا خیر،گفت: مرحله بعدی اردو هم با همین نفرات پیگیری می شود.

سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری با اشاره به آمادگی بالای بهداد سلیمی در تمرینات با وجود آسیب دیدگی اش گفت:خوشبختانه مصدومیت بهداد جدی نیست و روز چهارشنبه در رکورد گیری نشان داد از شرایط خوبی برخوردار است. با توجه به اینکه تا مسابقات جهانی زمان زیادی باقی مانده، وضعیتش رضایت بخش است به گونه ای که در جریان تمرینات در یک ضرب 200 و در 2 ضرب توانست 240کیلوگرم را مهارکند. از عملکرد بهداد در تمرینات رضایت کامل دارم. درست است شرایط بهداد آیده آل است اما نباید فراموش کرد این رکوردها به هیچ وجه نمی تواند به مدال ختم شود. با این وجود هنوز نزدیک به چهارماه تا مسابقات جهانی زمان داریم و به طور حتم شرایط بهداد روز به روز بهتر می شود و با آمادگی کامل در آمریکا حضور می یابد.
 

می خواهیم سلیمی در اوج آمادکی به مسابقات جهانی اعزام شود

او درمورد اینکه آیا سلیمی می تواند در مسابقات جهانی به حدنصاب های المپیک لندن دست پیدا کند یا خیر،بیان کرد:  تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا بهداد سلیمی را به آمادگی لازم برسانیم اما هنوز نمی توان درباره اینکه توانایی رسیدن به رکوردهای المپیک لندن را دارد یا خیر، صحبت کرد. تنها موضوعی که می توانم به این نکته اشاره کنم که بهداد ورزشکار با انگیزه ای است و تمام تلاش خود را برای موفقیت در مسابقات جهانی به کار می گیرد.در ضمن او با هدف خاصی تمریناتش را پیگیری می کند و بی دلیل وقتش را به بطالت نمی گذراند. من هم با همه توانم شرایطی را فراهم می آورم که بهداد بتواند به رکوردهای گذشته اش دست پیدا کند. با این اوصاف از اکنون نمی توانم به شما قولی بدهم مبنی براینکه آیا او می تواند به رکورد مجموع 460 کیلوگرم دست پیداکند یا خیر زیرا همانگونه که می دانید یکی از جذابیت های ورزش این است که نمی توان حدس زد چه نتایجی از سوی ورزشکاران در مسابقات به دست می آید.

بیرانوند درباره تاثیر اردو ورزقان در بالارفتن میزان آمادگی وزنه برادران تصریح کرد: اگر این اردو زودتر شروع می شد، به نفع ما بود اما با توجه به شرایط موجود از عملکرد ورزشکاران راضی ام و توانستم به اهدافی که مدنظرم دست پیدا کنم.در ضمن مرحله جدید اردوهای تیم ملی قرار است از روز شنبه آغاز شود و به همین دلیل مسئولان فدراسیون سخت در تلاش هستند تا بتوانند شرایط خوبی را در تهران برای ما فراهم بیاورند. در ضمن حقوق ورزشکاران هم تاکنون بدون هیچ مشکلی به آنها پرداخت شده است.

سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری در پایان درباره نفرات اعزامی وزنه برداری به المپیک دانشجویان گفت:طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است تیم ما با 7 ورزشکار به مربیگری اصغر ابراهیمی در این مسابقات شرکت کند. این نفرات  در حال تلاش هستند تا بتوانند با آمادگی بالا در رقابت های یونیور سیاد جهانی دانشجویان در چین تایپه به میدان بروند.

انتهای پیام/
 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار