ابراهیمی: علی حسینی با قدرت به وزنه برداری بازمی گردد

مربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: علی حسینی کار خیلی سختی در پیش دارد، اما همت او ستودنی است و در سال‌های اخیر به صورت منظم و پر تلاش تمریناتش را دنبال کرده است.

ابراهیمی:علی حسینی بازگشت پرفروغی به وزنه برداری پیش رو دارداصغر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد مصدومیت وحید ربیعی در جریان برگزاری تمرینات تیم ملی در اردوی ورزقان اظهار داشت:ربیعی به دلیل مصدومیتی که برایش بوجود آمد مجبور شد اردوی تیم ملی در ورزقان را ترک کند تا برای پیگیری مراحل درمانش به تهران بازگردد.

او درباره وضعیت بهدادسلیمی و سهراب مرادی گفت:معتقدم نه تنها بهداد سلیمی و سهراب مرادی بلکه تمام ورزشکاران خیلی خوب و منضبط در حال تمرین کردن هستند و بهداد و سهراب هم از این قاعده مستثنی نیستند آنها به شکل دقیق و منظمی تمرین و برنامه هایشان را پیگیری می کنند.جدا از این مسئله مرادی و سلیمی جزء ورزشکاران حرفه ای محسوب می شوند و از عملکرد این 2 ورزشکار در این اردو رضایت کامل داریم.

مربی تیم ملی وزنه برداری در ادامه درباره میزان آمادگی ورزشکاران در اردوی ورزقان گفت:هدف ما در اردوی ورزقان این بوده که سطح عمومی وزنه برداران را افزایش دهیم و در کنار آن یک زیر سازی برای آنان بشود تا برای تمرینات سنگین تر در اردوی بعدی که در تهران برگزار می شود آماده شوند. خدا را شکر تاکنون به این هدفی که مدنظرمان بوده دست یافته ایم. بیشتر بچه ها در طول این چهار هفته ای که در آذربایجان شرقی حضور داریم توانسته اند تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر بگذارند و در مجموع همه چیز فعلا خوب پیش رفته است.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا درباره بازگشت سعید علی حسینی به اردوی تیم ملی وزنه برداری پس از هشت سال غیبت عنوان کرد:سعید قرار است از اردوی تهران به جمع ملی پوشان اضافه شود.به نظر من علی حسینی کار خیلی سختی را در پیش دارد ولی همت او ستودنی است و در سال های اخیر به صورت منظم و پر تلاش تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال کرده است. با توجه به اینکه رقیبان سرسختی مانند بهداد سلیمی در داخل کشور دارد اما تمام تلاشش را کرده و در حال حاضر از آمادگی مطلوبی برخوردار است و انشاالله در اردوی تهران که از روز شنبه آغاز می شود به جمع اردونشینان اضافه می شود. امیدوارم نتیجه زحماتی را که در این چند سال اخیر کشیده با کسب مدالی خوشرنگ جشن بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که برخی از کارشناسان اذعان کرده اند بعید به نظر می رسد علی حسینی در این سن و سال بتواند نتایج خوبی را در مسابقات برون مرزی کسب کند،این چنین پاسخ داد:بحث سن و سال تنها عددی است که در شناسنامه افراد ثبت می شود چرا که در وزنه برداری تنها هدف مهم است نه سن و سال.مطمئنا هر ورزشکاری با هر سن و سالی بتواند رکوردهای خوبی را در رنکینگ داشته باشد می تواند بیاید و حرف هایی برای گفتن داشته باشد. تفاوتی ندارد15 ساله باشد یا 50 ساله بلکه تنها کسب رکوردی مطلوب اهمیت دارد و علی حسینی تا اینجای کار ثابت کرده که می تواند با تلاش بیشتر نتایج خوبی را بدست آورد.ضمنا هنوز ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات داخل سالن مشخص نشده است.

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی در پایان گفت:در این مرحله از اردوها کسی از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته نمی شود و با همین تعداد نفرات کارمان را در اردوی تهران هم ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی وزنه برداری در مورد اردونشینان ورزقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار