اصفهان؛

توانمندی‌های علمی اصفهان به شهرهای دیگر ایران هم سرایت کند

مدیر بنیاد علمی اکو گفت: با شهردار اصفهان صمیمانه کار خواهیم کرد چرا که توانمندی‌های علمی شهر اصفهان باید به شهرهای دیگر ایران هم سرایت کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پروفسور سومرو در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری اظهار کرد: بسیار خوشحالم که اولین ملاقاتم را با شهردار اصفهان داشتم تا چطور بتوانیم علم و پیشرفت تکنولوژی را برای امنیت محیط زیستی و رفاه مردم باهم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهردار اصفهان ایده‌های خوبی دارد و برای تحقق این ایده‌ها نیاز به فکر بیشتر است، افزود: با شهردار اصفهان صمیمانه کار خواهیم کرد چرا که توانمندی‌های علمی شهر اصفهان باید به شهرهای دیگر ایران هم سرایت کند.

مدیر بنیاد علمی اکو با بیان اینکه اکو یک شرکت دولتی متشکل از 10 شرکت است که دبیرخانه آن در تهران و دبیرخانه اصلی در پاکستان است، تصریح کرد: روابط کشورهای مختلف و ایران تا به حال برقرار بوده که در این شرکت برنامه‌های مختلفی را سازمان‌دهی می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: این همکاری به منظور توسعه علم و فناوری است و سعی داریم در سطوح بالاتری باهم کار کنیم تا نسل‌های بعدی از امکانات بهتری برای زندگی برخوردار باشند.

سومرو با اشاره به اهمیت تحصیلات ابتدایی گفت: اهمیت دادن به علوم ابتدایی باعث می‌شود تا از پایه متخصص‌های خوبی پرورش یابند و نسل آینده ما با این کار انسان‌های بهتری نسبت به ما خواهند بود.

 وی در پایان ابراز کرد: پیوند تمدن قدیمی چینی و تمدن اسلام باعث می‌شود تا علوم این دو برای آیندگان مؤثرتر و راهگشاتر باشد از این رو همکاری سران این دو تمدن الزامی به نظر می‌رسد و ما در سازمان خود درصدد تحقق این موضوع هستیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.