اصفهان؛

افتتاح دومین نمایشگاه تسهیلات و ملزمات ازدواج آسان در اصفهان

دومین نمایشگاه تسهیلات و ملزومات ازدواج آسان، جهیزیه، تشریفات و مؤسسات وابسته از امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دومین نمایشگاه تسهیلات و ملزمات ازدواج آسان ساعتی پیش در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در حاشیه پل تاریخی شهرستان از امروز تا 6 تیر به مدت 5 روز میزبان بازدیدکنندگان است.

در این نمایشگاه 150 مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی و زنجان محصولات خود را در 8500 مترمربع فضای نمایشگاهی شامل 3500 مترمربع فضای مورد استفاده به تماشا گذاشته‌اند.

شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه تسهیلات و ملزومات ازدواج آسان در اصفهان شامل مؤسسات تشریفات، تالارها، مزون‌ها، آتلیه‌ها، فروشگاه‌های جهیزیه عروس، مؤسسات خیریه، سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد فعال در امر ازدواج و همچنین مراکز مشاوره هستند.

حضور نمایندگی‌های مطرح این حوزه‌ها و افزایش مساحت 2 برابری نمایشگاه در مقایسه با سال قبل از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه است.

علاقه‌مندان برای بازدید از دومین نمایشگاه تسهیلات و ملزمات ازدواج آسان، می‌توانند از امروز تا 6 تیر از ساعت 17 تا 23 به محل نمایشگاه‌های استان بین‌المللی استان اصفهان واقع در حاشیه پل تاریخی شهرستان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.