قم؛

کسب رتبه نخست کشوری فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم

فرمانده انتظامی استان قم از درخشش عملکرد فوریت‌های پلیسی۱۱۰ قم با کسب رتبه نخست کشوری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار مجتبایی،فرمانده انتظامی استان در جلسه بررسی عملکرد فوریت‌های پلیسی۱۱۰ در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: برای پلیس قم درخشش عملکرد فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در سطح کشور و کسب رتبه‌های اول و دوم یک افتخار بوده و باید این سامانه بتواند روز به روز اعتماد مردم را افزایش دهد.

وی افزود: همه رده‌های پشتیبانی کننده و عملیاتی باید سعی کنند تا ضعف‌های ابزاری این سامانه را کاهش داده و نسبت به دغدغه‌های مردم بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

سردارمجتبایی رسیدگی به تماس‌های مردمی را یکی از جدی‌ترین اهداف عنوان و خاطرنشان کرد: آرامش و امیدواری مردم در صورت توجه به خواسته‌های آنهاست و کاربری که به مخاطب خود پاسخ می‌دهد باید درک فوریتی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان تأکید کرد: این نگاه در بخش‌های آموزشی باید تفهیم شده و نیاز است دائماً تخصصی آموزش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۱۰ خوشبختانه اعتماد مردم را نسبت به نظام تقویت و نمادی از خدمتگزاری پلیس محسوب می‌شود.

سردار مجتبایی با بیان اینکه ضعف کمتر و سرعت عمل بیشتر باعث افزایش اعتماد مردمی می‌شود، تصریح کرد: ما به لحاظ ساختاری و ابزاری مشکلی نداشته پس باید اقدامات ادراکی و مفهومی را تقویت و درصد رضایتمندی را بالا ببریم.

وی با تشریح ابعاد نظارت و کنترل بر سامانه ۱۱۰، خاطرنشان کرد: نظارت و کنترلی پذیرفته است که همراه با آموزش باشد.

فرمانده انتظامی استان  پدافند غیرعامل را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس خواند و افزود: با برنامه ریزی دقیق هر سه ماه یک بار بایستی تمرین رزمایش پدافند غیرعامل انجام شود چون پلیس بایستی در هر زمان آمادگی کامل برای مقابله با عوامل تهدید زا را داشته باشد.

انتهای پیام/ش

درخشش کشوری فوریت های پلیس 110 قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.