سازمان تعزیرات حکومتی در هفته‌ای که گذشت؛

محکومیت ۲۱۵ میلیاردی قاچاقچیان طلا/ سودجویی با فروش مرغ دولتی به نرخ آزاد

مهم‌ترین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی را با یک کلیک مشاهده کنید.

محکومیت ۲۱۵ میلیاردی قاچاقچیان طلا/ سودجویی با فروش مرغ دولتی به نرخ آزادبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان تعزیرات حکومتی در هفته‌ای که گذشت شاهد رویداد‌هایی بود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

*سودجویی با فروش مرغ دولتی به نرخ آزاد

حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در بازرسی از یک انبار مشاهده شد بیش از 235تن گوشت مرغ منجمد کشف شد که این گوشت‌ها از استان‌های گیلان، مازندران، آذربایجان غربی و تهران توسط یک دلال به نرخ دولتی خریداری شده و تصمیم به فروش آن در بازار به نرخ آزاد را داشت.

وی بیان کرد: مرغ‌های منجمد باید به نرخ دولتی 57 هزار ریال به فروش می رسید که متاسفانه قرار بود به قیمت آزاد عرضه شود.

 

محکومیت ۳۵ میلیاردی قاچاقچیان کالا در یکی از استان‌های مرکزی

عبدالمجید اجتهادی مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه در این بازرسی تعداد زیادی لپ تاپ کشف شد، ادامه داد: پس از تقاضای ماموران از راننده برای ارائه مدارک گمرکی، مشخص شد که اسناد جعلی بوده و کالای مکشوفه قاچاق بوده است.

 

 تشکیل پرونده تخلفاتی برای ۶۴ واحد صنفی

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در بازدید از ۵۸۶ واحد صنفی، تخلف برای ۶۴ واحد محرز و نسبت به تشکیل پرونده اقدام شد.

 حسن بیگی با بیان اینکه به ۶۹ شکایت مردمی رسیدگی شد، تاکید کرد: در مجموع متخلفان به پرداخت جریمه‌ای بالغ بر ۱۰۲ میلیون ریال در حق خزانه دولت محکوم شدند.

 

محکومیت ۲۱۵ میلیاردی قاچاقچیان طلا

عبدالمجید اجتهادی مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به ورود یک اتوبوس مسافربری از ترکیه به کشور اظهار داشت: در ایست و بازرسی شمال غربی کشور پس از عبور از دستگاه گیت ایکس ری مشخص شد که این اتوبوس اقدام به جاسازی بیش از 41 کیلوگرم طلا کرده است.

 وی بیان کرد: پرونده تخلفاتی برای سه متهم تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه قاچاق ارجاع شد که در نهایت متهمان به پرداخت  جریمه ۲۱۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۳۴۸ ریال در حق خزانه دولت محکوم شدند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار