حسن‌بيگی خبر داد

رسيدگی به تخلفات تاكسی تپسی با پليس سايبری است/ ارجاع 2 پرونده شكايت به تعزيرات

رئيس گشت سيار تعزيرات حكومتی استان تهران، گفت: 2 پرونده تخلفاتی به دنبال شكايات مردمی از تاكسی تپسی در تعزيرات تشكيل شده است.

بهمن حسن‌بيگی رئيس گشت سيار تعزيرات حكومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: فعالیت شركت تاكسی تپسی كه به صورت تلفنی و اينترنتی است، به دليل نداشتن مجوز از مصاديق جرايم رايانه‌ای محسوب می‌شود و در اين پرونده‌ها پليس ورود می‌كند. 

وی در خصوص تخلفات تاكسی تپسی افزود: در همين راستا تاكنون 2 پرونده تخلفاتی در تعزيرات تشكيل شده و تعزيرات اين پرونده‌ها را به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارجاع داده است.

رئيس گشت سيار تعزيرات حكومتی استان تهران در پایان گفت: اگر تخلفات شركت نام‌برده در قالب تخلفات صنفی گنجانده شود، تعزيرات به اين پرونده‌ها رسيدگی می‌كند، در غير اين صورت پليس سايبری با شركت تاكسی تپسی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ahmadreza
۱۵:۱۷ ۲۱ دی ۱۴۰۰
تاکسی اینترنتی تپسی طرح پاداش میذاره وقتی به اتمام میرسونیش به بهانه برسی و سفر ساختگی پول زحمت کشی ادم رو نمیدن متاسفانه هیچ ارگانی هم ناظر این شرکت نیست که ادم شکایت کنه!!
Iran (Islamic Republic of)
سجادرزاقی
۰۱:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام من مدتی در این شرکت بازاریابی میکردم الان 11ماهه ترک کار کردم ولی هنوز حقوق معوقه منو ندادن و اصلا پاسخگو نیستن ممنون میشم راهنمایی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
تپسی دزده، راننده آمده جنس و گرفته و برده الان یک هفته اس خبری ازش نیست ، و کارشناسان تپسی هیچ گونه پیگیری نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
سلام چند دقیقه پیش یک تپسی برای مامانم گرفتم ولی تپسی آدرس رو بلد نبوده و به مامانم میگه من آدرس رو بلد نیستم مامانم هم به یکی از اقوام زنگ میزند که راهنمایی اش کند اما این راننده بی فرهنگ با کمال بی ادبی صحبت می کند و مادرم را وسط راه پیاده می کند. طبق اذعان خودش آدم بی اعصابیک هست. من تقاضا دارم که پیگیری شود و من متوجه شوم شماره راننده تپسی.09028013441
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تپسی پول منو که رانندشم نمیده سه بار نداده گردن نمیگیره
آخرین اخبار