ابراز امیدواری مک‌کین برای بازگشت به سنا در ماه آینده

رئیس کمیته نیرو‌های مسلح سنای آمریکا برای بازگشت مجدد به این مجلس در ماه سپتامبر ابراز امیدواری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه‌ای بی سی نیوز؛ «جان مک کین»، سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونا و رئیس کمیته نیرو‌های مسلح مجلس سنا در مصاحبه با شبکه رادیویی KFYI، ضمن گلایه از رژیم غذایی مخصوصی که برای درمان بیماری اش باید رعایت کند، برای بازگشت مجدد به مجلس سنا ابراز امیدواری کرد.

او گفت: از رژیم غذایی سالمی که همسر و دخترم مرا مجبور به رعایت آن می‌کنند، متنفرم. در حال حاضر، با چالش بزرگی مواجه هستم، اما بهترین روشی که می‌تواند مرا از این چالش دور نگه دارد، کار کردن است. هم‌اکنون، بهترین مراقبت‌های درمانی را دریافت میکنم و خوب غذا می‌خورم. ورزش می‌کنم و احساس خوبی دارم. فکر می‌کنم بتوانم در ماه سپتامبر به سنا بازگردم.

مک کین که از روز دوشنبه شیمی درمانی و پرتودرمانی را برای درمان بیماری گلیوبلاستوما آغاز کرده برای برگزاری جلسات و سفرهایش اعلام آمادگی کرده است. 

او در انتهای اظهاراتش گفت: من خوشبخت‌ترین فردی هستم که تاکنون با او مصاحبه کرده اید. کاملا به این موضوع اطمینان دارم و بسیار خوشحال هستم.

جان مک‌کین مبتلا به گلیوبلاستوما است که یکی از انواع شایع و بدخیم تومور است که سیستم عصبی مرکزی بدن (مغز و نخاع) را درگیر می‌کند. طبق اعلام انجمن سرطان آمریکا، مبتلایان به این نوع از سرطان مغز با شرایط سنی مک‌کین تنها ۴ درصد شانس زنده ماندن دارند و از زمان تشخیص بیماری نیز به طور میانگین بیشتر از ۵ سال عمر نمی‌کنند.

انتهای پیام/

مک‌کین پس از شیمی‌درمانی به سنا باز می‌گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار