صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب منتشر کرد؛

انتخابات ۴۰میلیونی؛ پاسدار استقلال و مقدمه‌ی پیشرفت +فیلم

در این گزارش نماهنگی زیبا که به مناسبت مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اسلامی ایران در صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب منتشر شده را مشاهده کنید.

ییبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،صفحه منتسب به آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام، به مناسبت تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، نماهنگی بسیار دیدنی و جذاب را منتشر کرده است.

انتخابات چهل میلیونی پاسدار استقلال و مقدمه پیشرفت است، انقلاب اسلامی میدان را برای مردم باز کرد تا آنان خود در تعیین دولت ها نقش داشته باشند، چهل میلیون رای مردم ایران در انتخابات سال 1396، نمایش دهنده قدرت انقلاب و اعتماد آنها در مردم سالاری دینی است، مشارکت گسترده ای که امنیت و استقلال کشور را تعیین کرد و با تنفیذ، این مشارکت گسترده مشروعیت می یابد و دوره ای برای مسولان آغاز می شود تا بتوانند با رفتار خود همچنان این اعتماد مردم را افزایش دهند.

مطالب مذکور، مواردی هستند که در این نماهنگ کنار یک موسیقی متن حماسی به نمایش گذاشته شده اند که ترکیب این دو با یکدیگر بسیار تاثیرگذار بوده و حس همبستگی و غرور ملی را در وجود هموطنان عزیز همیشه در صحنه بیش از پیش بیدار می کند.

 

انتهای پیام/

نماهنگی زیبا به مناسبت مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار