وزارت داخله:

نیروهای امنیتی انتقام خون شهدای مسجد جوادیه هرات را خواهند گرفت

وزارت امور داخله، حمله تروریستی شب گذشته در مسجد جوادیه شهر هرات را به شدت محکوم کرده و گفته که نیروهای امنیتی انتقام خون شهدای این حمله را خواهند گرفت.

نیروهای امنیتی انتقام خون شهدای مسجد جوادیه هرات را خواهند گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور داخله، امروز چهارشنبه (۱۱ اسد) با نشرخبرنامه‌ای گفته که این وزارت جنایت نابخشودنی ضد ارزش‌های اسلامی و انسانی اخیر تروریستان در ولایت هرات که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از نمازگزاران شد را محکوم نموده و تروریستان باید بدانند که بهای خون شهدای اخیر هرات را خواهند پرداخت.
در خبرنامه آمده است که بر بنیاد گزارش پولیس هرات، حوالی ساعت ۸ شب گذشته دو تروریست انتحاری بر نماز گزاران در منطقه بکرآباد شهر هرات حمله کردند.
خبرنامه افزوده، تروریست اولی دست به گلوله باری زد و سپس تروریست دومی مواد منفجره همراهش را در میان نماز گزاران در داخل مسجد انفجار داد که در نتیجه این رویداد ۲۹ غیرنظامی شهید و ۶۴ تن دیگر زخمی شده اند که در جمع شهدا کودکان نیز شامل هستند.
وزارت امور داخله گفته که هدف قرار دادن غیرنظامیان در مساجد و اماکن مقدس بیانگر پلیدی و خون آشامی تروریستان بوده و همواره تلاش بر ایجاد وحشت و کشتار مردم بیگناه دارند و با چنین عمل شان یک بار دیگر ثابت ساختند که به هیچ دین و آیینی ارزش قایل نیستند.
ریاست جمهوری و ریاست اجرایی نیز این حمله ترویستی و خونین در مسجد جوادیه شهر هرات را به شدت محکوم کرده‌اند.
ریاست جمهوری ضمن محکوم کردن این حمله، خواهان بسیج مردمی علیه گروه‌های تروریستی شده است.
ریاست اجرایی نیز این حمله را محکوم کرده و گفته است که تروریستان با راه اندازی چنین جنایاتی به دنبال ایجاد تفرقه مذهبی- فرقه‌یی در افغانستان هستند اما مردم افغانستان هرگز قربانی این دسیسه‌های شیطانی تروریستان نخواهند شد.

 

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار