مشهد؛

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) ویژه زائران عرب زبان حرم رضوی

در آستانه فرا رسیدن میلاد شمس الشموس حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) جشن ویژه‌ای با حضور زائران عرب زبان حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) ویژه زائران عرب زبان حرم رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد جواد هاشمی‌نژاد مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت ولادت علی بن موسی الرضا(ع) ویژه برنامه‌ای برای زائران غیر ایرانی تدارک دیده شده است که قرائت قرآن و زیارت امام رضا(ع)، سخنرانی، ﻧﻤﺎز ﺟﻤﺎﻋﺖ، ﻣﺪاﺣﻲ و ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که این گروه از زائران می‌توانند در روز میلاد از آن بهره مند شوند.

وی افزود: حجج اسلام و المسلمین عبدالامیر منصوری، مهدی فریساد و جعفر ابراهیمی از کشور عراق در این ویژه برنامه با موضوع زندگی و سیره حضرت رضا(ع) و مکتب عالم آل محمد(ص) در بین زائران عرب زبان سخنرانی خواهند کرد.

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: مداحان این مراسم آقایان علی پاشا، ابوالحواطم و ملا جلیل کربلائی از کشور عراق خواهند بود که به مدیحه سرایی و شعرخوانی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) می پردازند.

وی افزود: این ویژه برنامه 12 و 13 مرداد بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در رواق دارالمرحمه و بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام// م.م

برگزاری ویژه برنامه های ولادت امام رضا(ع) در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار