واليبال قهرمانى مردان آسيا ٢٠١٦- اندونزي

ژاپنی ها براى دومين دوره پياپى روی سکوی قهرمانی ایستادند

تیم ملی والیبال ژاپن با پیروزی مقابل قزاقستان در فينال قهرمانى مردان آسیا روى سكوى قهرمانى اين مسابقات قرار گرفت.

ژاپنی ها براى دومين دوره پياپى روی سکوی قهرمانی ایستادندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مرحله نهایی نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی اندونزی برگزار شد وتیم ملی والیبال ژاپن موفق شود روى سکوی قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

در دیدار نهایی این مسابقات که به ميزبانى اندونزی برگزار شد، قزاقستان و ژاپن به مصاف هم رفتند كه تیم والیبال ژاپن موفق شد با حساب ۳ بر یک از سد به قزاقستان عبور کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پيش از اين ديدار هم دو تيم اندونزي و كره جنوبی ديدار رده بندى را برگزار كردند كه تيم ملو واليبال كره موفق شد با حساب ٣ بر صفر ميزبان را مغلوب كند و به مدال برنز اين مسابقات دست پيدا كند.

با برگزارى ديدارهاى فينال و رده بندى پرونده نوزدهمين دوره مسابقات قهرمانى مردان آسيا بسته شد و سه تيم ژاپن، قزاقستان و كره جنوبى به ترتيب مدال طلا، نقره و برنز را تصاحب كردند،

در هجدهمين دوره اين مسابقات تيم هاى ژاپن ، ايران و چين اول تا سوم شده بودند.

انتهاى پيام/

عنوان قهرمانی والیبال مردان آسیا به ژاپن رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۲۳:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
ترکیب قدیمی تیم ملی والیبال ایران برای بازی دوستانه به کشور روسیه فرانسه آلمان اسپانیا بلغارستان صربستان ایتالیا پرتغال هلند دانمارک بلژیک برزیل آراژانتین آمریکا کانادا مکزیک پاراگویه اروگویه استرالیا الجزایر مصراکوادور ونزویلا بولیوی می رود
آخرین اخبار