انتشار تصاویر جدیدی از گوشی نوکیا 8

اخیرا تصاویر تازه ای از گوشی جدید پرچمدار اچ‌ام‌دی گلوبال فاش شد که نشان می‌‌دهد این گوشی با هم نسل‌های خود قادر به رقابت نیست.

انتشار تصاویر جدیدی از گوشی نوکیا 8به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند وقتی است که نام شرکت نوکیا را زیاد می‌شنویم، این اتفاق به این دلیل است که سرانجام پس از مدتی، نام نوکیا به بازار فروش گوشی‌های هوشمند بازگشت. فروش موفقیت‌آمیز محصولات قبلی شرکت نوکیا مانند «Nokia 5» ،«Nokia 3» و «Nokia6» باعث شد که شرکت فنلاندی «HMD Global» به یک شرکت جهانی تبدیل شود.

جدیدترین محصولی که شرکت اچ ام دی گلوبال قرار است بزودی عرضه کند، گوشی هوشمند «Nokia 8 » است. اگرچه تا عرضه این گوشی روزها فاصله است اما اخیرا تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شده و این تصاویر به صورت گسترده در فضای مجازی دست به دست می‌شوند.

گوشی نوکیا 8 دارای تراشه «SnapDragon 835» و صفحه نمایش آن 5.7 اینچ است. تصاویری که از این گوشی فاش شده است مربوط به نسخه طلایی رنگ این گوشی است. با بررسی این تصاویر می‌توان فهمید که چرا «Nokia 8» با گوشی های هم نسل خود یعنی «iPhone 8» و « Galaxy S8» قابل مقایسه نیست.

اگرچه گوشی نوکیا 8 دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ 5.7 اینچی است، صفحه نمایش این گوشی کیفیت صفحه نمایش گوشی‌های رقیب را ندارد. همچنین قاب این گوشی بسیار براق طراحی شده است تا حدی که انعکاس تصویر در آن به راحتی قابل مشاهده است.

در ادامه تصاویر لو رفته از نوکیا 8 را مشاهده می‌کنید :

 

انتشار تصاویر جدیدی از گوشی نوکیا 8

 

انتشار تصاویر جدیدی از گوشی نوکیا 8

 

انتشار تصاویر جدیدی از گوشی نوکیا 8

 

انتهای پیام/

تصاویر گوشی نوکیا 8

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.