اخبار جذاب دنیای فناوری در کنگره جهانی موبایل

مدل قدیمی اما مدرن نوکیا، اینترنت نسل پنجم، ابزاری جالب از استارت آپ ها و چندخبر دیگر اخبار کوتاهی از کنگره جهانی موبایل هستند که در این بسته به آنها پرداخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخبار دنیای فناوری با رونمایی از ابزار و قابلیت جدیدی، گجت ها، تلفن های همراه با قابلیت های جذاب، سرعت های باورنکردنی اینترنت، اینترنت اشیاء و .. برای اهالی دنیای فناوری جالب و خواندنی خواهد بود.
در کنگره جهانی موبایل که در بارسلونا برگزار شد آینده صنعت بی سیم در سال 2017 و فراتر از آن مورد بررسی قرار گرفت و اخبار جالبی از آن منتشر شد در ادامه چند خبر کوتاه از این کنگره را دنبال خواهیم کرد.
 
چه خبر از مدل قدیمی اما جدید نوکیا
یکی از پرفروش ترین مدل های نوکیا تا کنون 3310 بوده است این دستگاه زیبا نیست اما به سخت بودن بین کاربران مشهور است ویژگی که موجب شگفتی و واکنش کاربران شده است رونمایی از نسخه جدیدی است که 17 سال پیش تولید آن متوقف شده بود، این مدل جدید هرچند مدرن تر شده، عمر باتری فراوانی دارد و برای بسیاری نوستالژی است اما بازگشت به صفحه کلید فیزیکی برای عده ای بسیار دشوار است؛ نوکیا با این مدل در کانون توجه قرار گرفت اما واقعا چه افرادی رغبت به خرید این مدل دارند.
 
چند خبر کوتاه و جذاب از دنیای فناوری 

آیا G5 اعتیاد آور است؟
نسل پنجم اینترنت قرار است ما را همه چیزهایی که در اطرافمان است متصل کند، این روند تکنولوژی عینک های واقعیت مجازی و گجت های هوشمند را در بر می گیرد، شرکت ها در حال نشان دادن سخت افراهایی با سرعت های بالا هستند اما هنوز موانعی وجود دارد، یکی از مدیران شرکت ورایزون در کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ گفته است احتمال دارد یک سال جلوتر از زمان مقرر تلفن مجهز به G5 نمایان شود.
 
چند خبر کوتاه و جذاب از دنیای فناوری 

گوشی هایی با صفحه نمایش باریک
ال جی G6 دارای یک صفحه نمایش باریک در ظاهر تلفن است، البته تنها ال جی اینگونه نیست، هوآوی P10 و P10 پلاس و همچنین سونی اکسپریا XA1 نیز دارای قاب های بسیار باریک هستند.
 
چند خبر کوتاه و جذاب از دنیای فناوری

یک ابزار جالب در میان استارت آپ ها
یکی از بهترین ابزارها در میان استارت آپ ها SkyGuru است که با ترکیبی از داده های آب و هوا و طرح پرواز همراه با سنسور طراحی شده در گوشی تلفن همراه ترس شما از پرواز را سرکوب می کند، این کار با استفاده از صدا ها و حرکاتی که برای شما در جریان یک سفر خیالی طراحی شده تداعی می شود.
 
چند خبر کوتاه و جذاب از دنیای فناوری
رونمایی از دستگاه کنترل بازی
موتورلا از چند مدل موتور از شرکت لنوو رونمایی کرد که یکی از آنها تبدیل موتور Z به یک دستگاه کنترل بازی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار