کرمانشاه؛

بهره برداری از تقاطع شهدای مدافع حرم

تقاطع غیر همسطح "شهدای مدافع حرم" کرمانشاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان، امروز(10 مرداد) به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  ؛ آرش رضایی شهردار کرمانشاه با اشاره به تغییر نام این تقاطع گفت:به دلیل شهادت مدافعان حرم و دلاوری و فداکاری های آنان با تایید امام جمعه کرمانشاه نام این تقاطع از ده مجنون به شهدای مدافع حرم  تغییر یافت.

رضایی تاکید کرد: این تغییر نام موجب خواهد شد هربار از این مسیر عبور کنیم به یاد دلاوری و فداکاری های شهدای مدافع حرم بیفتیم که امنیت و آرامش و اقتدار امروز کشور را مدیون آنها هستیم.

وی  در ادامه از صرف اعتبار 19.5 میلیارد تومانی برای ساخت تقاطع شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: از این مبلغ 10.5 میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری و مابقی از منابع دولتی تامین شده است طرح اولیه تقاطع سه راهی بود که با امتداد غربی تقاطع به داخل شهرک امام(ره) و دولت آباد، این تقاطع چهار راهی شد.

وی افزود: در توافق با بنیاد مستضعفان قرار است معبر جدیدی در شهرک دولت آباد راه اندازی شود که با وجود این معبر بخشی از بار ترافیکی که از غرب وارد کرمانشاه می شود، به تقاطع شهدای مدافع حرم  کرمانشاه منتقل خواهد شد.

 

انتهای پیام/ز

افتتاح تقاطع شهدای مدافع حرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار