در جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح شد؛

معدنی پور:انتقال پادگان نیروی هوایی مشکل است/ چمران:امیدواریم پادگان به منطقه مسکونی تبدیل نشود

شهردار منطقه 13گفت: وجود باند فرودگاه در پادگان نیروی هوایی انتقال پادگان را سخت کرده است.

معدنی پور:انتقال پادگان نیروی هوایی مشکل است/ چمران:امیدواریم پادگان به منطقه مسکونی تبدیل نشودبه گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرگس معدنی پور شهردار منطقه 13 در سیصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: عمده مسایل منطقه 13 کمبود فضای سبز و فضای ورزشی است، در این راستا نیازمند آن هستیم تا برخی ساختمان ها را تملک کنیم که به علت تمکن ضعیف مردم منطقه لازم است برای این تملک پول پرداخت شود.

وی افزود: انتقال پادگان نیروی هوایی می تواند مشکلات را حل کند اما وجود یک باند فرودگاه در داخل پادگان برای مواقع حساس شاید انتقال این پادگان را دشوار کرده است.

معدنی پور گفت: در رابطه با تعریض خیابان پیروزی کارهای خوبی انجام شده و در حال حاضر این خیابان دارای 48 معارض است و در این راستا به تأمین مالی نیازمند است.

شهردار منطقه 13 گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در رابطه با انتقال پایانه شرق انجام شده است.

چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: برای انتقال پادگان نیروی هوایی صحبت های زیادی انجام شده اما به دلیل وجود باند فرودگاه مشکلاتی وجود دارد، در این راستا می توان باند فرودگاه را حفظ کرد و بقیه پادگان را به فضای سبز تبدیل کرد و امیدورایم که پادگان به منطقه مسکونی تبدیل نشود.

انتهای پیام/

خیابان پیروزی 48 معارض دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.