بهشتی در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم انتقال پادگان نیروی هوایی به خارج از شهر برای حل معضل ترافیک منطقه 13

دبیر دبیران شورایاری منطقه 13گفت: انتقال پادگان نیروی هوایی باعث حل مشکلات زیادی در منطقه 13 می شود.

لزوم انتقال پادگان نیروی هوایی به خارج از شهر برای حل معضل ترافیک منطقه 13به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهشتی دبیر دبیران شورایاری منطقه 13 در سیصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: وجود بنگاه های فروش خودرو در محله اسدی، عدم وجود سوله بحران چند منظوره و وجود معتادان و کارتن خواب‌ها از جمله مسایل و مشکلات موجود در منطقه 13 است.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 13 گفت: منطقه 13 دارای 3 بیمارستان، 19 بوستان، 73 هکتار بافت فرسوده و 4763 پلاک فرسوده و 152 مدرسه است.

وی گفت: لازم است معتادان و کارتن خواب‌های محله دوران در گرمخانه های شهرداری ساماندهی شوند و وجود تعداد زیادی خانه مجردی از دیگر مشکلات این محله است.

بهشتی تصریح کرد: وجود پایانه شرق احتمال افزایش آسیب های اجتماعی را در منطقه 13 افزایش داده است.

وی افزود: دسترسی به محله اشراقی سخت است و دستفروشان زیادی در این منطقه تجمع کرده اند.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 13 گفت: وجود پادگان نیروی هوایی باعث ایجاد ترافیک سنگین در منطقه شده است و انتقال آن به خارج از شهر باعث حل مشکل ترافیکی و افزایش سرانه فضای سبز منطقه می شود.

بهشتی تصریح کرد: سرخه حصار به علت وجود 17 ایستگاه اتوبوس دارای مشکلاتی از جمله آلودگی و ترافیک است.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 13 گفت:وجود پارک جنگلی سرخه حصار از ویژگی های این منطقه است و ما درخواست انتقال پادگان نیروی هوایی و فرودگاه دوشان تپه را داریم.

انتهای پیام/

لزوم ساماندهی معتادان و کارتن خواب‌های منطقه در گرمخانه های شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار