رقابت برای میزبانی نهادهای اتحادیه اروپا پس از برکسیت

فهرست شهرهایی که به طور رسمی برای میزبانی نهاد نظارتی بانکداری اروپا و آژانس پزشکی اروپا پس از برکسیت اعلام آمادگی کرده اند، فردا منتشر می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری فرانسه ، ضرب الاجل اعضای اتحادیه اروپا در رابطه با ارائه پیشنهادهایی  برای معرفی شهرهایی که بتوانند پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا میزبان نهادهای بانکی و پزشکی این اتحادیه که در حال حاضر در لندن مستقر هستند ، بشوند روز دوشنبه به پایان می رسد.
 
مقامات اتحادیه اروپا اعلام کردند فهرست شهرهایی که به طور رسمی برای میزبانی نهاد نظارتی بانکداری اروپا و آژانس پزشکی اروپا پس از سال 2019 اعلام آمادگی کرده اند روز سه شنبه منتشر خواهد شد. 
 
تصمیم نهایی در رابطه با برندگان این رقابت برای میزبانی این دو نهاد اروپایی که روی هم بیش از هزار نفر را در استخدام خود دارند ولی مجبورند انگلیس را ترک کنند در ماه نوامبر اعلام خواهد شد. 
 
اصلی ترین شهرهایی که تاکنون به شکل علنی نامزد میزبانی آژانس پزشکی اروپا شده اند عبارتند از آمستردام هلند، کپنهاگ دانمارک، هلسینکی فنلاند، لیل فرانسه، استکهلم سوئد و بارسلونای اسپانیا. این سازمان بیش از نهصد نفر کارمند دارد.
 
شهر فرانکفورت مرکز امور مالی آلمان اصلی ترین گزینه نامزدی میزبانی نهاد نظارتی بانکداری اتحادیه اروپا که تعداد کارکنان آن تقریبا 190 نفر است به شمار می رود و لوکزامبورگ، پاریس و پراگ نیز دیگر نامزدهای مطرح هستند.
 
آژانس پزشکی اتحادیه اروپا از سال 1995 و نهاد نظارتی بانکی این اتحادیه نیز از سال 2011 در لندن مستقر بوده اند.
 
انتهای پیام/
 

فهرست نامزدهای میزبانی نهادهای اتحادیه اروپا پس از برکسیت ، فردا اعلام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار