تارتار: جلالی به دنبال بهانه تراشی نباشد/ بوشهر ظرفیت داشتن سه تیم لیگ برتری را دارد

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: مشکلی برای برگزاری بازی در شهر جم وجود ندارد و بهتر است مجید جلالی به دنبال بهانه تراشی نباشد.

مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مراسم برترین های لیگ شانزدهم که شب گذشته برگزار شد اظهار کرد: از مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به دلیل برگزاری این مراسم تشکر می کنم، بدون شک برگزاری چنین مراسمی باعث ایجاد انگیزه در بین مربیان و بازیکنان لیگ می شود.

وی افزود: انتظار داشتم مربیان پیشکسوت فوتبال کشورمان نیز به مراسم شب گذشته دعوت می شدند اما متاسفانه شاهد بودیم که افراد غیر فوتبالی دعوت شده بودند اما مربیان با سابقه در این مراسم حضور نداشتند.

تارتار با اشاره به صحبت های مجید جلالی در مورد عدم وجود هتل در شهر جم گفت: درست است که شهر جم هتل ندارد اما در سی کیلومتری این شهر هتل هایی وجود دارند که تیم پیکان می تواند در آنجا اسکان پیدا کند. به نظر من حرف های جلالی بهانه جویی است و بهتر است او بهانه تراشی نکند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در پایان تصریح کرد: به اعتقاد من مردم بوشهر لیاقت داشتن دو یا سه تیم در لیگ برتر را دارند و حیف است که تیم های شاهین بوشهر و ایرانجوان در لیگ برتر حضور ندارند.

 

انتهای پیام/

واکنش تارتار به اظهارات جنجالی سرمربی پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار