کرمان؛

کاپیتان تیم ملی مدال خود را اهدا کرد

عشرت کردستانی، کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان معلول، مدال خود را به خانواده شهید مدافع حرم "حاج حسین بادپا" تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پرچمدار کاروان ایران در بازی های پاراالمپیک ریو، به نشانه تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع از حرم، این کار خیرخواهانه را انجام داد.

شهید "حاج حسین بادپا" اهل شهرستان رفسنجان و از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است که در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) شهید شد.

سردار "حاج حسین بادپا" دوست قدیمی سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف در عملیاتی در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی بیش از چهار سال به عنوان مسئول محور شناسایی و در مقاطعی نیز فرمانده گروهان و معاون گردان در لشکر ۴۱ ثارالله بود و در دوران دفاع مقدس یک چشم خود را نیز از دست داد.

شهید مدافع حرم در ماموریت های جنوب شرق لشکر ۴۱ ثارالله در مبارزه با عناصر ضد انقلاب و اشرار نیز فعال بود.

 سرانجام در تاریخ ۳۰ فروردین سال ۹۵ در منطقه درعا سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد و پیکر پاکش به اسارت نیروهای تکفیری در آمد که بعداً طی مبادله‌ای به همراه پیکرهای بیش از ۶۰  شهید مدافع حرم از تروریست‌ها بازپس گرفته شد.

انتهای پیام/ب

پرچمدار کاروان ایران در بازی های پارااُلمپیک مدال خود را اهدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار