انتشار تصاویر اینستاگرامی ستاره فوتبال انگلیس نیم میلیون دلار هزینه برداشت!+ تصاویر

ستاره فوتبال انگلیس پس از انتشار تصاویرش در اینستاگرام با خسارت مالی شدیدی مواجه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ،  به نقل از العربیه، انتشار تصاویر یادگاری جان جرج تری، ستاره فوتبال اهل انگلستان در شبکه اجتماعی اینستاگرام سبب شد وی نیم میلیون دلار خسارت ببیند.

پس از آنکه جان تری تصاویرش را در اینستاگرام منتشر کرد، دزدان حرفه ای متوجه شدند وی در خارج از خانه خود و در مکانی دور به سر می برد و از همین رو فرصت را غنیمت شمرده و به خانه وی دستبرد زدند.

انتشار تصاویر اینستاگرامی ستاره انگلیسی نیم میلیون دلار هزینه برداشت!+ تصاویر

طبق اعلام رسانه های انگلیس، دزدان توانستند طلا و جواهرات و کالاهای بسیار ارزشمند مانند کیف ها و لباس های دارای برند جهانی و گرانبها را از ویلای وی در غرب لندن به سرقت ببرند. آنها پس از گذشت مدتی کوتاه از انتشار تصاویر این ستاره انگلیسی در اینستاگرام متوجه شدند خانه خالی است. تصاویر منتشر شده در حساب اینستاگرام او نشان می داد وی به منظور اسکی در خارج از انگلیس به سر می برد.

ارزش جواهرات و کلکسیون های ارزشمندی که دزدان توانستند از ویلای این ستاره فوتبال اهل انگلیس به سرقت ببرند 400 هزار پوند استرلینگ ( 520 هزار دلار ) برآورد شده است.

انتشار تصاویر اینستاگرامی ستاره انگلیسی نیم میلیون دلار هزینه برداشت!+ تصاویر

جان تری با انتشار تصاویر اسکی سواری خود در کوه های آلپ فرانسه به همراه همسر و خانواده اش نوشت: چند روز برای اسکی همراه خانواده در خارج به سر می برم.

جان تری که یکی از مشهورترین بازیکنان فوتبال در انگلیس محسوب می شود، 3.4 میلیون دنبال کننده (فالوور) در اینستاگرام دارد. همچنین ارزش ویلایی که وی دارد، به 5 میلیون پوند استرلینگ ( 6.5 میلیون دلار) می رسد.

انتشار تصاویر اینستاگرامی ستاره انگلیسی نیم میلیون دلار هزینه برداشت!+ تصاویر

ویلای ستاره مشهور فوتبال انگلیس

انتهای پیام/

 

خسارت اینستاگرام به ستاره فوتبال انگلیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار