بخش خصوصی باید بر روی ریل حرکت کند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت:بخش خصوصی باید قطارش را بر روی این ریل قرار دهد، اما بخش خصوصی تا زمانی که به دولت اعتماد نکند وارد علم و فناوری نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های امور، علم و فناوری است، گفت: همه ما می‌گوییم که دولت زیرساخت‌ها را فراهم می‌کند و بخش خصوصی باید قطارش را بر روی این ریل قرار دهد، اما بخش خصوصی تا زمانی که به دولت اعتماد نکند وارد علم و فناوری نمی‌شود و ما باید بدانیم که بخش خصوصی و حمایت از آن فقط در پشت تریبون ممکن نیست.

وی ادامه داد: بخش خصوصی زمانی سرمایه را وارد می‌کند که اعتماد داشته باشد، وقتی از هر مسیری اصل ۴۴ را اجرا می‌کنیم به دولت منتهی می‌شود بخش خصوصی نمی‌تواند اعتماد کند و سرمایه بیاورد.

کولیوند بیان کرد: هر لایحه‌ای که دولت آورده آست مجلس به سرعت تصویب کرده، ولی همه باید بدانند اقتصاد کشور با وجود دست‌انداز‌های سر راه بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان به مشکل می‌خورد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدوارم با حضور وزاری جدید تا تجدید وزاری کارآمد کشور در مسیر پیشرفت حرکت کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار