یزد؛

پلمپ 28 مانتوفروشی متخلف در یزد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت:در راستای اجرای طرح بازدید، 28 واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد از اجرای طرح بازدید از مانتوفروشی‌های یزد خبر دادگفت: در راستای اجرای این طرح از 386 مانتوفروشی بازدید و 28 واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

سرهنگ رضا رضایی افزود: طرح مقابله با تولید و توزیع مانتوهای نامتعارف و همچنین بازدید از این واحدهای صنفی به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر یزد به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد ادامه داد: همچنین در این بازدیدها به تعدادی از متصدیان این واحدهای صنفی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی، رعایت نکردن شئونات اسلامی، استفاده از مانکن غیرمتعارف و ... تذکر داده و تعهد اخذ شده است.

رضایی تصریح کرد: در این طرح تعداد 57 واحد صنفی نیز مورد اخطار قرارگرفته و 6 واحد صنفی به علت استفاده از نام‌های غیرمجاز ،بیگانه، به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شدند.

سرهنگ رضایی در پایان افزود: در مدت اجرای طرح به کلیه متصدیان واحدهای صنفی در خصوص رعایت شئونات اسلامی، عدم توزیع و فروش البسه و مانتوهای نامتعارف، جلوباز، پارچه توری و بدن‌نما که با عرف و شئونات اسلامی در تعارض است، تذکرات و آموزش‌های لازم داده شده است.

انتهای پیام/ ی

پلمپ تعدای از واحدهای صنفی به علت  رعایت نکردن شئونات اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار