ساری،

قدردانی از خدمات پزشک بدون مرز مازندران

خدمات پزشک بدون مرز قائم شهری و داوطلب هلال احمر مازندران با حضور سفرای شش کشور آفریقایی تجلیل می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سفرای آفریقایی امروز  با حضور در شهرستان قائم شهر زادگاه پزشک بدون مرز و نام آشنای مردم آفریقا و عضو داوطلب جمعیت هلال احمر مازندران دکتر سید ناصر عمادی با حضور مردم و مسئولین این استان از خدمات ارزنده این پزشک بدون مرز که خدمتگزار نیازمندان در کشور‌های آفریقایی بوده، قدردانی خواهند کرد.

سفرای شش کشور آفریقایی سنگال، نیجریه، کنیا، بروندی، بنین و گینه امروز برای تکریم به ساحت مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در آئین اختتامیه جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) در سالن هلال احمر ساری حضو خواهند یافت.

در این مراسم سفیر بروندی از علت بهره برداری و نامگذاری درمانگاه پوست امام رضا (ع) در سال ٢٠١٤ در پایتخت این کشور مسیحی نشین که در پاسخ به تلاش بشردوستانه پزشک بدون مرز ایرانی انجام شده سخنرانی خواهد کرد.

همچنین در برنامه جداگانه‌ای با حضور سفرای این شش کشور آفریقایی، دکتر مجتبی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمات بشر دوستانه دکتر سیدناصرعمادی تقدیر خواهد کرد.

دکتر عمادی در سفر ده سال اخیر خود به قاره آفریقا، حامل پیام صلح، دوستی و سلامتی به نمایندگی از ملت ایران به ملت و دولت‌های آفریقایی بوده است.

انتهای پیام/ع

مراسم تجلیل از خدمات پزشک بدون مرز قائم شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.