فتاحی: تضمین لازم را از باشگاه‌ها گرفته ایم/ باشگاه نفت 2 مشکل بزرگ دارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: از تیم‌های بدهکار در لیگ تضمین گرفته ایم و آن‌ها باید به تعهدات خود عمل کنند.

فتاحی: باشگاه‌های فوتبال لیگ برتری تعهد دادندسعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مشکلات زمین بازی تیم سیاه جامگان گفت: در خصوص ورزشگاه ثامن ۲ مشکل وجود دارد که از قبل به مسئولان تیم سیاه جامگان اعلام کردیم. مشکل اول چمن ورزشگاه ثامن بود که طی تماسی که با امیر قلعه نویی داشتم، او تایید کرد که زمین ثامن از کیفیت خوبی برخوردار است.

فتاحی تصریح کرد:اما در خصوص مشکل دوم که نمایشگر ورزشگاه است باید بگویم، از ۳ ماه قبل اعلام کردیم که تمامی استادیوم‌های فوتبال برای تیم‌های لیگ برتری باید دارای نمایشگر باشد و این موضوع به خاطر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا و احترام به هواداران است. ورزشگاه ثامن مشهد از ۲ سال قبل مشکل اسکوربرد داشت و سازمان لیگ اعلام کرده بود تنها با یک شرط حاضر است مجوز بازی تیم فوتبال سیاه جامگان را در ورزشگاه ثامن صادر کند، مسئولان باشگاه سیاه جامگان هم با انتقال نمایشگر پرتابل موقت این مشکل را حل کردند. پیش از این هم تیم‌هایی مانند پیکان در چند دیدار خود از نمایشگر پرتابل استفاده کرده بودند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران افزود: قبل از شروع لیگ هفدهم مسئولان فوتبال مشهد اعلام کرده بودند که ورزشگاه امام رضا میزبان مسابقات تیم سیاه جامگان است، به همین منظور ما خیالمان راحت بود، اما به یکباره اعلام شداین موضوع منتفی است و ما هم گفتیم اگر ورزشگاه امام رضا مورد موافقت قرار نگیرد باید بازی‌های سیاه جامگان در ورزشگاه دیگری در استان خراسان یا استان‌های همجوار برگزار شود.

سعید فتاحی در مورد تیم‌های بدهکار خاطرنشان کرد:برای دیدار سوپرجام لیگ برای تیم نفت تهران مجوز صادر شد تا بازی انجام شود، اما لازم است بدانید که باشگاه نفت ۲ مشکل بزرگ دارد. اولین موضوع این است که مالکیت این تیم به طور کامل مشخص نیست و دومین مشکل بدهی این تیم به بازیکنان سابق و فعلی خود است. در مورد بدهی تیم‌ها به بازیکنان قوانین برای همه یکسان است و از قبل اعلام کردیم که تیم‌ها بدهی خود را به بازیکنان پرداخت کنند و پس از آن مجوز بازی آن‌ها صادر می‌شود. تعداد زیادی از تیم‌ها هم این موضوع را رعایت کردند. تیم‌های پرسپولیس، استقلال و نفت تهران تا روز آخر به دنبال حل این موضوع بودند و در آخر اعلام کردند که نیاز به وقت داریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: به مسئولان سرخابی‌های پایتخت و نفت تهران برای تسویه حساب با بازیکنان سابق خود وقت دادیم. در خصوص کارت‌های بازی بازیکنان نفت هم بدلیل اینکه آخر وقت بود، کارت‌ها را بدون پرس تحویل دادیم و اعلام کردیم که پس از بازی آن‌ها را برای پرس و طی شدن مراحل اداری پس می‌گیریم. فقط مسئولان تیم‌ها باید بداند که طبق تضمینی که داده اند باید به تعهدات خود عمل کنند.

 

انتهای پیام/

 

نفت تهران مشکل مالکیتی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.