فتاحی: تیم‌هایی که از جام حذفی انصراف دهند جریمه می‌شوند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در این مرحله از جام حذفی هر تیمی انصراف دهد تا 2 سال اجازه حضور در این جام را ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اولین مرحله قرعه کشی جام حذفی در فصل جدید امروز «سه شنبه» بین تیم‌های لیگ دسته دوم و قهرمان استان‌ها انجام شد.از بین تیم‌های حاضر در این مرحله 14 تیم صعود می‌کنند و به مرحله بعدی راه پیدا می کنند. مرحله دوم جام حذفی با حضور تیم‌های از لیگ دسته یک دوباره قرعه کشی می شود.


او ادامه داد: پس از برگزاری مرحله دوم جام حذفی اسامی تیم‌های لیگ برتری به لیست قرعه کشی اضافه می‌شود و جام حذفی از تاریخ 16 الی 18 شهریورماه با حضور تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال انجام می شود.


سعید فتاحی در خصوص اعتراض فردی که هنگام قرعه کشی مرحله اول جام حذفی وارد سالن شد،گفت: شخصی که در زمان قرعه کشی مرحله اول جام حذفی وارد سالن شد ادعا می کند که نوه مالک تیم شموشک نوشهر است. این فرد تصور می کرد تیمی که در جام حذفی نماینده شهرستان نوشهر است قصد دارد با نام شموشک در این مسابقات شرکت کند که این موضوع اصلاً صحت ندارد و تیم مورد نظر با نام شهید کریمی جویبار در مسابقات جام حذفی فعالیت می‌کند. نام تیم حاضر در جام حذفی به عنوان نماینده مردم نوشهر شهید کریمی جویبار است و با اتفاقاتی که برای تیم‌های داماش گیلان، برق شیراز و ... افتاد باید باشگاه‌ها و تیم‌ها از نام جدید برای خود استفاده کنند.

سعید فتاحی تصریح کرد: تا جایی که  اطلاع دارم قرارداد بازیکنان در هیئت فوتبال در حال ثبت است و تیم ها موانع پیش روی خود را حل کردند و ما در زمینه ثبت قرارداد ما مشکلی در حال حاضر نداریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: پیش از این فوتبال ما به خاطر هم نام بودن تیم‌ها 80 هزار دلار جریمه شده است و ما نمی‌خواهیم این موضوع باز هم تکرار شود.

او در پایان گفت: دیدار تیم‌های سیاه جامگان و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود، پیش از این تیم‌های لیگ برتری مشهد اعلام کرده بودند ورزشگاه امام رضا محل برگزاری دیدار‌های خانگی آن‌ها است که به دلیل برخی مشکلات قرار شد هفته اول بازی سیاه جامگان در ورزشگاه ثامن برگزار شود و مسئولان تیم سیاه جامگان قبول کردند که برای تماشاچیان اسکوربرد پرتابل فراهم کنند.

 

انتهای پیام/

 

جریمه 80 هزار دلاری فوتبال ایران به خاطر همنامی تیم ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار