کرمان؛

کشف 52بسته هروئین از خودرو 405

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از كشف 52بسته مواد مخدر از نوع هروئين به وزن 54كيلو و 470 گرم از داخل یک خودروی 405خبر داد و گفت:یک متهم دراین رابطه دستگیر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، خدابخش روح الامينی در تشريح اين خبر افزود:پس از مشکوک شدن ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به دو دستگاه خودروی پژو 405در تور ایست وبازرسی در محور جیرفت به رابر که با تعقیب وگریز ماموران همراه بود یک دستگاه خودروی پژو405 حامل مواد مخدر به مراه خودروی دوم متوقف شد.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان به طرز ماهرانه ای اقدام به جاسازی مواد مخدر نموده بودند،گفت:پس از بازرسی خودرو پنجاه و دو بسته مواد مخدر هروئين به وزن پنجاه و چهار كيلو و چهار صد و هفتاد گرم هروئين و سه بسته ترياك به وزن پانزده كيلو و چهارصد و شصت و پنج گرم كشف گرديد.
دادستان شهرستان بافت افزود:قاچاقیان قصد انتقال این محموله هروئین را به استان های مرکزی کشور را داشتند که با هوشیاری پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند
این مقام قضائی با اعلام اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و باقرار بازداشت موقت روانه زندان شده است، است،عنوان کرد:تحقیقات تکمیلی در جهت دستگیری سایر عوامل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

کشف 52بسته هروئین از خودرویی در بافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار