پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

نتیجه کنکور کی اعلام می‌شود؟ /عوارض وحشتناک پیتزا‌های ارزان/جزئیات برنامه امتحانات‌نهایی شهریورماه/آمار‌های قابل تامل از حضور دانش‌آموزان در شبکه‌های اجتماعی

 به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید

میوه هایی که یک وعده غذایی کامل هستند+خواص درمانی فوق العاده

میوه‌ها و سبزیجات دارای خواص درمانی برای بدن هستند، اما برخی میوه ها خواص درمانی و سلامتی بیشتری دارند و می‌توان از آنها به عنوان یک تامین کننده مواد مغذی مورد نیاز بدن استفاده کرد.

پدیده‌ای به نام پیتزای 5 هزار تومانی/ هرگز پیتزای ارزان قیمت نخرید!

  رئیس انجمن صنایع غذایی ایران با ابراز نگرانیاز گسترش پيتزا های ارزان قیمت 5 هزار تومانی در جامعه گفت: در پخت پيتزای 5 هزار تومانی از مواد مرغوب استفاده نمی شود و همين موضوع می تواند باعث به وجود آمدن مشكلات جدی  برای  افراد شود. 

تشخیص به موقع شرط اصلی درمان سرطان تیروئید

رئیس انجمن جراحان گوش، حلق و بینی‌ با بیان اینکه ایران تمام امکانات درمانی لازم برای بهبود سرطان تیروئید را دارد، گفت: این بیماری در صورت تشخیص زودرس‌ و درمان به موقع قابل علاج است.

اعلام نتایج اولیه کنکور 96 تا نیمه مردادماه

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتايج اوليه آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، تا 15 مردادماه اعلام می شود.

 

کارانه پرستاران به طور متوسط به ٨١٠ هزار تومان در ماه رسیده است

وزیربهداشت با اشاره به افزایش کارانه پرستاران در دولت یازدهم گفت: تلاش مى کنیم که در بیمه سلامت خدمات پرستارى در منزل تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

 

فهرست تمام رشته محل های مجاز کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

وزارت علوم تحقیقات و فناوری، فهرست بیش از ۶ هزار رشته محل کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی را بر روی سایت خود قرار داد.

 

وقتی «استرس» دارید، «پول» بشمارید!

به خاطر مشکلات کاری و زندگی، پیچیدگی‌های شغلی و تحصیلی دچار استرس و نگرانی شده اید، می‌توانید با استفاده از یک شیوه جالب به تمدد اعصاب و احساس خوشحالی درخود بپردازید.

 

میزان شیوع تومور‌های حنجره در ایران

دبیر علمی سمینار تومور‌های سر و گردن درباره میزان شیوع تومورهای حنجره در ایران گفت: حدود یک در ۱۰۰ هزار نفر از ایرانی‌ها مانند مردم سایر کشور‌های دنیا به تومورهای حنجره مبتلا هستند.

 

برنامه امتحانات نهایی شهریورماه اعلام شد

برنامه امتحانات نهایی تمام رشته های تحصیلی دوره های متوسطه(نظری، فنی حرفه‌ای) و پیش دانشگاهی در شهریور ماه اعلام شد.

 

دانش‌آموزان روزانه ۵ تا ۹ ساعت در شبکه‌های اجتماعی هستند

یک پژوهشگر رسانه‌های نوین از استفاده روزانه ۵ تا ۹ ساعت دانش آموزان از شبکه‌های اجتماعی در کشور خبر داد.

انتهای پیام/

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Samane
۰۸:۰۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
سلام
ویروس هاری توی منطقه سیستان اپیدمی شده و تا حالا ۶ نفر کشته داده .چرا رسانه ها سکوت کردن؟ چرا هیچ خبری دراین باره پخش نمیشه ؟
آخرین اخبار