پربازدیدترین‌‌های علمی‌ پزشکی؛

حقایق باورنکردنی درباره ساندویچ هات‌داگ/جایگزین‌های طبیعی نوشابه در روز‌های گرم سال/خبر دلنشین برای زوج‌های نابارور

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

بسیاری از مردم تصور می‌کنند تهیه ساندویچ هات داگ کار آسانس است، اما تهیه این ساندویچ دردسر‌های خاص خودش را دارد.


مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت از اهداف این وزارتخانه برای تولید نوشیدنی‌های سالم و طبیعی خبر داد.


کارشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند مصرف پوست تخم مرغ می‌تواند برای زیبایی پوست صورت مفید باشد.


سیامک جبارنیا رئیس بیمارستان کمالى البرز در مراسم افتتاح مرکز نابارورى بیمارستان کمالى استان البرز که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت انجام شد، اظهار داشت: امروز اولین مرکز نابارورى دولتى در استان البرز بر اساس برنامه‌هاى طرح تحول و سیاست‌ها جمعیتى مقام معظم رهبرى براى حمایت از زوج‌هاى نابارور و در اختیار قرار دادن خدمات پیشرفته به آن‌ها افتتاح مى‌شود.


امیر آذرنوش متخصص تغذیه در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح دلایل فراموشی استفاده از گیاهان سنتی اظهار داشت: در جامعه ما استفاده از چنین محصولاتی آموزش داده نشده و عدم مصرف مواد و گیاهان سنتی ناشی از نقص آموزش است.



جوجه‌های رنگارنگی که در بازار به فروش می‌رسند قریب به یقین مبتلا به بیماری و عفونت بند ناف هستند و این موضوع باعث می‌شود که عمر زندگی آن‌ها تنها ۳ الی ۴ روز باشد.


علی اکبر ولایتی رییس هیت امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی که در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: من از جاسبی و میرزاده به خاطر تلاش‌هایشان تشکر کرده و از درگاه خداوند علو درجات را برای آقای هاشمی مسئلت می‌کنم.


با استعفای مصطفی دعاگویی رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی از سوی نوریان علی اصغر تروهید به عنوان رئیس جدید مرکز حوزه ریاست منصوب شد، تروهید سابقه ریاست واحد همدان را در کارنامه خود دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار