افتتاح مراسم المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷

افتتاحیه المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ با حضور مسئولین و شرکت کنندگان این المپیاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آئین افتتاحیه المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ با حضور مسئولان آموزش و پرورش دانشگاه شهید رجائی، دانشگاه شریف و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات عصر امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم حمید رضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی و سخنگوی المپیاد به بیان پیام وزیر آموزش و پرورش برای المپیاد جهانی کامپیوتر 2017 پرداخت.

در این پیام آماده است تبادل فرهنگی سهم بسزایی در چنین برنامه‌ای داشته تا در آینده بتوان این تعاملات و خدمت به بشریت توسعه پیدا کند تلاش جمعی برای توسعه پایدار کشور‌ها و به تبع آن برای مردم سراسر دنیا محقق شود، فرزندان این زمین در این چند دهه سهم مهمی در طی کردن مرز‌های دانش بر عهده داشتند و در دانش کامپیوتر نقش مهمی داشته‌اند و توانایی خود را به اثبات رسانده‌اند در واقع یکی از راهکار‌های تعامل با جامعه جهانی استمرار در شرکت چنین المپیاد‌های است این حضور قابل تحسین بوده که امیدواریم آثار کوشش و درخت علم تابیده و نصیب مردم جهان شود.

در مراسم افتتاحیه المپیاد جهانی کامپیوتر معرفی کشور‌های شرکت کننده نیز در فضایی پرنشاط انجام شد، همچنین گروه‌های سرود محلی ایرانی از خطه خراسان به اجرای آیین‌های محلی پرداختند که با استقبال شرکت کنندگان همراه بود.

انتهای پیام/ 

المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ در تهران آغاز به کار کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.