کاظم اولیایی:

استقلالی ها باید از ساکت و فدراسیون عذرخواهی کنند/ آقایان، به هواداران آدرس غلط می دهند

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: استقلالی ها بایت صحبت های اخیرشان باید از مسئولان فدراسیون عذرخواهی کنند.

استقلالی ها باید از ساکت و فدراسیون عذرخواهی کنند/ آقایان، به هواداران آدرس غلط می دهندکاظم اولیایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره صحبت های منصوریان خطاب به کمیته انضباطی و ساکت اظهار داشت:ما در ابتدا خودمان جدولی را تنظیم و در این جدول بن بست هایی را طراحی می کنیم که پس از گیر کردن در خانه های آن یقه دیگران را می گیریم .وزارت ورزش و جوانان متولی کل ورزش است و به نوعی این وزارتخانه مدیران باشگاه از جمله باشگاه استقلال را انتخاب و بر آنها نظارت می کند .حال وقتی تیم ملی در بیرون از کشور به بازی دارد، ناگهان مدیران انتخابی همین وزارتخانه در راه موفقیت تیم ملی کارشکنی می کنند و بازیکن تیمشان را در اختیار نمی گذارند.

او ادامه داد: به نظر من وزارت ورزش و جوانان باید به مدیران باشگاه استقلال اعلام کند که چرا بازیکن را در اختیار نمی گذارند و باعث تضعیف تیم امید شده اند. حالا هم می بینیم که همین آقایان از فدراسیون آتو گرفتند و  باخت را بر گردن این فدراسیون می اندازند .مدیران فدراسیونی که این همه زحمت می کشند اما ما در مقابل ما با باخت یقه آنها را می گیریم .

اولیایی بیان کرد:مدیران استقلال شب گذشته مدعی شدند که بهترین تیم تاریخ را بستند ! بهتر است این آقایان بدانند اگر بخواهند تک روی کنند سنگ روی سنگ بند نمی شود .بهتر است مدیران ،هیئت مدیره درباره اتفاقات پیش آمده پاسخگو باشند و اینکه باید بدانیم در اختیار قرار دادن بازیکن به تیم ملی از وظایف سرمربی نیست و این مساله به مدیریت ربط دارد . با رویه ای که مدیران استقلال در پیش گرفتند به طور حتم آنها به خودشان ضربه می زنند .بهتر است از شانتاژ  و رو در رو قرار دادن هواداران و مدیران فدراسیون و وزارتخانه مقابل مدیران ورزشی خودداری کنند چرا که عواقب خوبی ندارد و اینکه بهتر است هواداران را تحریک نکنند تا مقابل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال قرار گیرند .

مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال افزود:بهتر استقلال اگر ضعفی دارد مدیران باید آن را برطرف کنند نه اینکه با گفتن لقب بی سواد برخی افراد را مورد حمله قرار دهند. اتفاقا آقای ساکت از مدیران با سابقه فوتبال کشور هستند و نباید با افرادی که زحمت می کشند با ارائه برخی صحبت ها آنها زیر سوال ببریم . باید دوستان نسبت به صحبت هایی  که خطاب به فدراسیون و ساکت انجام داده اند عذر خواهی کنند و به هواداران آدرس غلط ندهند.

اولیایی درباره آخرین قهرمانی باشگاه استقلال که با مدیریت وی صورت گرفته اظهار داشت: فوتبال ملی ما چند سالی است در صدر آسیا و در شرایط فعلی بیست و دوم جهان است اما باشگاه های ما در سطح آسیا شرایط مناسبی  ندارند و در سطح جهان نیز جایگاه خوبی را در بر نگرفته است و این نشان دهند ه این است که توانمندی ،ظرفیت و استغداد مناسبی در فوتبال داریم اما در حوزه های باشگاه از این آیتم های مثبت بی بهره هستیم و علت هم این خواهد بود که اجازه فعالیت در حوزه بخش خصوصی به باشگاه داده نمی شود و به فوتبال دولتی دل خوش هستیم و تازمانی که فوتبال دولتی باشد و دولتی اداره شود این بی راهه ادامه دارد .

انتهای پیام/

 اظهارات اولیایی درباره اعتراضات منصوریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۵۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
منصوریان به همه بزرگوکوچک توههین میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
اگر این به اصطلاح آقای مربی سواد داشت اینطوری صحبت نمی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
آخه این بچه سرمربی بزرگ و کوچک سرش نمیشه مگه
Spain
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
اگه با استقلال قهرمان می شد ! دیگه کسی جلودارش نمی شد .بیسواد خودتی بچه...حیف این مربی استقلاله.
Spain
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
اگه محرومش نکنند واقعآ فدراسیون ضعیفه....
Spain
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
منصوریان باید محروم کرد . تا اینقدر پرروئی نکنه .فکر کرده کسی است،خخخخخخخ
آخرین اخبار