کمیته اخلاق در برزخ دعوت از منصوریان

پس از صدور حکم محرومیت 3 بازیکن استقلال، به نظر می رسد مسئولان فدراسیون فوتبال برای دوری از حواشی، در مورد رسیدگی به اظهارات منصوریان غقب نشینی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به صحبت های جنجالی منصوریان علیه فدراسیون فوتبال، صبح امروز اخباری منتشر شد که کمیته اخلاق این مربی را به این کمیته احضار تا درباره صحبت های مطرح شده اظهارات خود را بیان کند.

اما با توجه به حساسیتی که این مساله دارد با یکی از افراد نزدیک به کمیته اخلاق گفتگویی را داشتیم و وی درباره اینکه آیا قرار است منصوریان به این کمیته احضار شود یا خیر توضیح داد: با توجه به اینکه این سرمربی شب گذشته صحبت هایی را بیان کرده، هنوز اعضای کمیته اخلاق برای رسیدگی به این مساله نشستی را تشکیل ندادند که تصمیم به احضار این مربی بگیرند.

او افزود: نمی دانم دوستان چطور به این نتیجه رسیدند که کمیته اخلاق صبح پس از بازی این مربی را به کمیته دعوت می کند؟ هنوز تصمیمی اتخاذ نشده و اگر اظهارات این مربی خلاف قانون باشد به طور حتم پس از تشکیل جلسه برای احضار یا احضار نشدن این مربی به جمع بندی می رسیم.

انتهای پیام/

منصوریان هنوز به کمیته اخلاق دعوت نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
دعوت چیه. توهین کرد به همه یعنی حتی شخص وزیر. مادام العمر محرومش کنید.فقط بدرد توپ جمع کن می خوره.با عرض معذرت از توپ جمع کن های عزیز...
Iran (Islamic Republic of)
استقلال
۲۲:۵۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
بی زحمت لنگی جان چرت نگو.وقتی لووونگ بازیکن به تیم ملی نداد اردو تیم ملی رو لغو کردن ولی حالا تو روزی که فیفا دی نبوده استقلال بازیکن نداد محروم شدن.تازه رییس فدراسیون جناب پرفسور تاج گفته فیفا دی مربوط به کشورهای پیشرفته است!!!!!!!!!ما تاجیا میدونیم این زار زدن الان شما ماله همون یک نیمه است که داش علیمنصور بد جور گذاشت....
آخرین اخبار