ناصری: باید 3 امتیاز بازی با سپیدرود را مال خود کنیم

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را مقابل سپید رود رشت ارائه دهیم و در پایان با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

ناصری:مقابل سختی بازری سختی پیش روی مان استمحمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد دیدار این هفته سیاه جامگان مقابل سپید رود رشت اظهار داشت: بازی مهمی در پیش داریم و جدا از بازی به دنبال حفظ روند رو به رشدمان هستیم تا بتوانیم با تمرکز بالایی در ادامه لیگ به مصاف حریفمان برویم. به هر حال امیدوارم بازی تماشاگرپسند و جوانمردانه و همراه با سه امتیاز برای تیم ما باشد زیرا ما تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم و هدفمان این است که روز پنجشنبه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: یک بازی بسیار سخت پیش روی ماست اما نکته قابل توجه این است که هر 2 تیم دنبال پیروزی هستند و نباید این موضوع را نیز فراموش کرد ما هم یک تیم جوانیم و به دنبال این هستیم که خودمان را تثبیت کنیم. از طرفی مربی  با تجربه ای به نام اکبر میثاقیان روی نیمکت تیم ما حضور دارد و مطمئنا تجربیات او می تواند به بازیکنان تیم کمک کند.

ناصری درباره هدف این فصل سیاه جامگان در لیگ هفدهم گفت: درست است ما سومین فصل حضورمان را در لیگ برتر تجربه می‌کنیم اما سعی می‌کنیم یک رتبه تک رقمی خوب را در پایان فصل به دست بیاوریم و با کسب نتایج خوب، هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

دروازه بان تیم سیاه جامگان در پایان درباره نتیجه تساوی سیاه جامگان مقابل ذوب آهن تصریح کرد: ما 2 امتیاز  را در این مسابقه از دست دادیم و این اتفاق خوبی نبود زیرا من فکر می کنم شایستگی بسیار بالایی برای کسب موفقیت در این بازی داشتیم به طور حتم کسب نتیجه تساوی برای ما خوشایند نبود. سیاه جامگان فرصت های فراوانی برای گلزنی داشت ولی در نهایت نتوانست از این فرصت ها استفاده لازم را داشته باشیم با تساوی بازی را به پایان رساندیم.

انتهای پیام/

تساوی سیاه جامگان برابر ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار