شکری: تساوی مقابل ذوب آهن نویدبخش روزهای بهتر برای سیاه جامگان است

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: هرچند می توانستیم ذوب آهن را شکست دهیم اما تساوی مقابل این تیم هم نویدبخش روزهای بهتر برای سیاه جامگان است.

شکری: تساوی مقابل ذوب آهن نویدبخش روزهای بهتر برای سیاه جامگان استرمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد نتیجه شب گذشته سیاه جامگان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از هر 2 تیم شاهد بودیم. هرچند امیر قلعه نویی از تفکرات اکبر میثاقیان شناخت کاملی داشت اما می توانستیم با کسب تمام امتیازها زمین را ترک کنیم. با اینحال تساوی مقابل ذوب آهن به ما نوید می دهد که در ادامه راه می توانیم نتایج بهتری را به دست آوریم.

او ادامه داد: میثاقیان جزء مربیانی است که تمام فوتبالیست‌ها علاقه دارند با او کار کنند و امیدوارم با توجه به شخصیت میثاقیان، حضور او برای سیاه جامگان مانند فصل پیش مفید باشد و پس از 2 سال ناکامی در لیگ هفدهم جایگاه خوبی کسب کنیم.

شکری درباره هو‌اد‌ا‌ران سیاه جامگان هم گفت: حضور آنها در ورزشگاه باعث دلگرمی تیم ما و افزایش شانس پیروزی سیاه جامگان می شود. مطمئن باشید در صورتی که در استادیوم امام رضا(ع)به میدان برویم، نسبت به ورزشگاه ثامن الائمه از حمایت پرشورتر هواداران برخوردار می شویم. همین امر می تواند در بالارفتن انگیزه بازیکنان سیاه جامگان برای کسب نتایج آیده آل مفید باشد.

مربی سیاه جامگان درباره داوری حسن اکرمی در دیدار با ذوب آهن گفت:حسن اکرمی یکی از داوران جوان لیگ ما است اما در بازی شب گذشته قضاوت خوبی را از او شاهد نبودیم. البته باید به داوران جوان فرصت بیشتری داد تا بتوانند توانایی های خود را بروز دهند. امیدوارم داوران در لیگ هفدهم عملکرد بهتری داشته باشند تا حق هیچ تیمی پایمال نشود.

شکری در پایان تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ما از لحاظ میانگین سنی جوان هستند و آینده درخشانی پیش رو دارند. امیدوارم آن ها در سیاه جامگان هم مانند تیم های قبلی کیفیت خود را نشان بدهند و حضورشان به تیم ما کمک کند.

انتهای پیام/

جوانان سیاه جامگان آینده درخشانی پیش رو دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار